top of page

FAQ

  • יש אטרקציה שאני ממש רוצה ולא מצאתי אותה באתר, האם בכל זאת אפשר להזמין?"
    צוות Post2Coast העלה לאתר את האטרקציות המבוקשות ביותר שנבחרו בקפידה. ישנם עוד מגוון אטרקציות שלא נמצאות באתר וניתן להזמין דרכנו. ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך "צור קשר" ונשמח לעזור.
  • כל כמה זמן האתר מתעדכן?
    האתר מתעדכן תמיד, אנו שואפים להיות הכי מעודכנים בתחום ואוהבים חידושים. כמו כן, האטרקציות, מוזאונים ומגוון השירותים שאנו מציעים באתר מתעדכנים על בסיס קבוע.
  • איך מקבלים את הכרטיסים שהוזמנו לאטרקציות ומוזיאונים?
    לאחר רכישה של כרטיסים לאטרקציה או מוזיאון הכרטיסים ישלחו במייל שהזנתם E-ticket.
  • האם ניתן לרכוש רק מלון או רק טיסה?
    אצלנו ניתן לרכוש דילים של טיסה + מלון או רק מלון. לא ניתן לרכוש טיסה בנפרד.
  • הזמנתי מלון ורציתי לדעת מהם זמני הצ'ק אין/ צ'ק אווט והאם ניתן להגיע לפני או לצאת אחרי?
    ברוב בתי המלון בעולם כניסה ב15:00 ועזיבה היא ב12:00 (חלקם העזיבה ב11:00). ניתן לבקש כניסה מוקדמת או עזיבה מאוחרת. יש לקחת בחשבון שזה בתוספת תשלום (לעיתים גבוה מאוד).
  • האם החברה נותנת מענה לקבוצות גדולות של מטיילים?
    כן, אנו מתמחים בדובאי/ אבו דאבי והוצאנו לא מעט טיולים מאורגנים אורגנים - קבוצות גדולות וקטנות.
  • רכשתי דרך האתר אחד מהשירותים ואני רוצה לבטל, מהי מדיניות הביטולים?"
    Post to Coast עובדים עם מגוון רחב של ספקי תיירות. טיסות, מלונות, אטרקציות, הסעות וכו'. מומלץ להיכנס לדף "מדיניות ביטולים" בתחתית האתר ולהתעדכן לפני כל רכישה. במידה ואתם מעוניינים לרכוש מלון, טיסה או כל דבר אחר עם אפשרויות ביטול יש לעדכן את הנציג שעוזר לכם לפני הרכישה. במידה והרכישה התבצעה באמצעות קישור לספק חיצוני. תנאי הרכישה חלים על הלקוח למול הספק! ואתם חייבים לקרוא את מדיניות הביטולים באתר שלו. למידע נוסף או בקשת עזרה ברכישה עם תנאי ביטול אנו נעמוד לצידכם בכל עת.
  • מהם שעות הפעילות?
    שעות הפעילות שלנו הנם 21:00-9:00. למקרים דחופים, יש לשלוח הודעה באחת מדרכי ההתקשרות בדף "צור קשר" , לרשום בכותרת "דחוף" ונענה בהקדם.
  • האם ניתן לקבל התראות למבצעים והנחות?
    אין אפשרות לשלוח התראות נקודתיות על מבצעים. אנו משתדלים תמיד לעדכן את האתר עם האפשרויות הכי חמות. אנו חושבים שכל הכיף הוא לראות את כל המוצרים ולהחליט ברגע ההזמנה, אולי עוד תפתיעו את עצמכם ותחליטו לשנות או להוסיף פעילות שלא חשבתם עליה. בנוסף אנו ממליצים להיכנס לקבוצות הוואטאפ והפייסבוק שלנו, שם אנו מעדכנים בזמן אמת.
  • מהי טיסת שכר?
    טיסות הנרכשות ע"י ספקי תיירות שונים. טיסות אלו יכולות להשתנות בזמני הטיסה, חברת התעופה ושדה התעופה. טיסות אלו אינן כוללות אוכל והושבה.
  • מה מדיניות הכבודה בטיסות הנרכשות בחלק מדיל מלא ב-Post to Coast?
    בחלק גדול מהטיסות המוצעות אצלנו כלולים כבודה ותיק יד, יחד עם זאת לאור השינויים במדיניות הכבודה של חברות התעופה, ייתכנו טיסות ללא כבודה.
bottom of page