top of page

DJ Alan Walker יקיים הופעה ענקית בדובאי

ההופעה של אלן ווקר הנורווגי המפורסם תתקיים באצטדיון דובאי.

המפיק המוזיקלי האנגלו-נורבגי והמפורסם והדי.ג'יי אלן ווקר יופיע בקונצרט חד פעמי בדובאי ב- 7 בינואר 2021. ההופעה תתקיים באצטדיון הגדול ביותר בקוקה קולה ארנה במסגרת פסטיבל קניות החורף. מחירי הכרטיסים מתחילים מ- 175 דירחם.


אלן ווקר הוא אחד מהדיג'ים והמפיקים המפורסמים ביותר מנורבגיה הקרה. הצעיר זכה לתהילה עולמית לאחר פרסום הטארק Faded. בשנת 2015, סינגל זה היה פלטינה בכמה מדינות בבת אחת ואסף יותר ממיליארד צפיות ב- YouTube.


הקריירה שלו היא סיפור מודרני על צעיר אוטודידקט חרוץ שהגיע לשיא ההצלחה רק בזכות מוח שואף וטכנולוגיה דיגיטלית. בשנת 2017 אלן ווקר דורג במקום ה -17 ברשימת התקליטנים הטובים בעולם על פי DJ Magazine.


בגיל 14 התחיל אלן ליצור מוזיקה במחשב שלו באמצעות FL Studio, במקור תחת שם בדוי DJ Walkzz. אחת היצירות הראשונות שלו הייתה Celebrate, שנוצרה בשנת 2012. ב- 27 בפברואר 2016 הופיע אלן ווקר לראשונה במשחקי החורף באוסלו, שם שר 15 רצועות, כולל השיר Faded עם Iselin Solheim.


ב- 7 באפריל נפגש אלן עם הזמרת השבדית זארה לרסון בטקס פרסי ההד בגרמניה. יחד הם שרו את השירים Faded ו Never Forget You. האדם המוכשר בעצמו ליווה את ריהאנה וג'סטין ביבר בסיורים, אך בסופו של דבר מצא קהל משלו שהגיע להופעות שלו.


בשנת 2017, ערוץ היוטיוב שלו הפך לערוץ המנוי ביותר שנרשם בנורבגיה, עם למעלה מ -4.5 מיליון מנויים. בשנת 2018 זכה אלן בפרסים עבור האמן הפורץ הטוב ביותר והאמן הנורבגי הטוב ביותר. הוא הופיע גם בפסטיבלי המוזיקה המפורסמים ביותר: Coachella, Tomorrowland, Ultra Music Festival ו- Lollapalooza.


זירת קוקה קולה בדובאי חידשה הופעות חיות והחלה לארח צופים החל מה -20 בנובמבר 2020. האצטדיון היה ריק מאז פברואר 2020 עקב התפרצות ה- COVID-19. כעת הצופים יוכלים לבקר בזירה בכפוף לכללי התרחקות חברתית ואמצעים אחרים למניעת וירוס הקורונה.


הנהלת האצטדיון דחקה בצופים להגיע לאירועים רק במצב בריאותי טוב, ואם מופיעים תסמיני הצטננות, הישארו בבית. בפרט, מבקרים עם טמפרטורות מעל 37.2 מעלות לא יורשו להיכנס לאצטדיון.


זירת קוקה קולה באזור סיטי ווק מארחת אירועים רחבי היקף, החל מקונצרטים וספורט ועד פסטיבלים ומופעי סטנדאפ. המתחם המקורה הרב-תכליתי הגדול ביותר במזרח התיכון עם שטח של 45,000 מ"ר. יכול להכיל עד 17,000 אנשים. חזית הבניין, עשויה בצורת גליל, מוארת בערבים במאות מנורות לד צבעוניות.


הטמפרטורה הפנימית נשלטת על ידי מערכת בקרת אקלים מודרנית. המערכת האוטומטית של תצורת האולם מאפשרת לערוך אירועים מכל פורמט . במתחם 40 מתחמים, מספר מסעדות ובתי קפה.


החל מבעוד שבוע ניתן לרכוש דרכינו כרטיס



88 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page