top of page

Dubai Miracle Garden

עודכן: 14 בנוב׳ 2020

גן הפרחים נפתח מחדש בדובאי ב -1 בנובמבר. זהו אחד מציוני הדרך המקסימים ביותר בדובאי. איך אפשר שלא להתפעל מגן עדן לפרחים? במיוחד כשיש 50 מיליון פרחים בגן עדן, 120 מינים.

גן הפלאים דובאי הוא גן הפרחים הגדול בעולם. שטחו הוא 72 אלף מ"ר, והאטרקציה העיקרית בפארק היא

העתקים של מבנים מפורסמים ומבנים אדריכליים עשויים פרחים.


🌻 יש פסל מדהים של אישה שצפה באוויר, בתים בגודל טבעי וטירות עשויות פרחים, דמויות מסרטים מצוירים. אבל את המקום העיקרי והמכובד תופת דגם המטוס המפורסם של חברת התעופה אמירייטס - A380.

המטוס, המורכב מכ- 500,000 פרחים וצמחים טריים, מופיע בספר השיאים של גינס. אך גן הפרחים בדובאי רשום גם בספר השיאים של גינס כגן האנכי הגדול ביותר בעולם. ודמותו של מיקי מאוס, שאורכה 18 מטר ומשקלה 35 טון, זה הפסל הגבוה בעולם הנתמך בתספורת מתולתלת.


🌻 הדבר המעניין ביותר הוא שגן נס כזה נוצר ממש במדבר. לצורך השקיה בטפטוף משתמשים כאן במי פסולת ממוחזרים, שנפחם היומי הממוצע הוא יותר מ 750 אלף ליטר.


🌻בגן הנס תוכלו לטייל בסמטאות האהבה העשויות מלבבות פרחים או לאורך הסמטאות עם המטריות. אחרי הליכה כזו בהחלט יהיו לכם תמונות אינסטגרם. יצירות מופת בוליווד רבות צולמו ב Dubai Miracle Garden.


🌻גן הפרחים מתחלף מדי שנה. יש עוד פרחים. פסלים מעניינים נוספים מופיעים. אתם יכולים להגיע לגן הענק הזה עד מאי. ותאמינו לי לא יהיה משעמם. Dubai Miracle Garden השנה יכלול פסלים שינצנצו באורות ניאון לאחר השקיעה.

האם אתם אוהבים פרחים? או ביקרתם כבר בDubai Miracle Garden?



63 צפיות0 תגובות
bottom of page