top of page

אבו דאבי חוזרת לשגרה



אבו דאבי תאושש לחלוטין את הפעילות הכלכלית שלה באופן מלא בעוד שבועיים


הוועדה למקרי חירום, משברים ואסונות בקשר למגיפת COVID-19 נמסר כי כל הפעילויות הכלכליות, התיירותיות, התרבותיות והפנאי ישוחזרו במלואן בשטח אמירות אבו דאבי .


ההתאוששות בפעילות הכלכלית תהיה תגובה ליישום מוצלח של אמצעים למניעת נגיף הקורונה, תוך שמירה על שיעור השכיחות נמוך. אמצעי המניעה שעזרו למתן את התפרצות ה- COVID-19 ישופרו כדי להגן על בריאות הציבור.


בשטחה של בירת איחוד האמירויות הערביות יימשכו יישומן של תוכניות למעקב אחר תחלואה ובדיקת וירוס קורונה, כמו גם יישום צעדים שמטרתם לתמוך ביציבות חברתית.


מאז תחילת התפרצות ה- COVID-19 , אבו דאבי הטיל איסור קשה על התכנסות ציבורית. החל מספטמבר 2020 החלו להסיר את האיסורים בהדרגה, אך תושבי הבירה עדיין נדרשים ללבוש מסכות במקומות ציבוריים ולשמור על מרחק חברתי.


ראוי לציין כי אמירות אבו דאבי הנהיגה מגבלות על כניסת תושבים משטחי אמירות אחרות ב -2 ביוני 2020. מחסומי משטרה מותקנים בכל הכבישים המהירים.


כל הנהגים המגיעים לבירת איחוד האמירויות מאמירות אחרות חייבים להציג תוצאות שליליות של בדיקת קורונה. על פי הכללים שנקבעו החל מה- 8 בנובמבר 2020, אזרחים ותושבי איחוד האמירויות הערביות הנכנסים לאבו דאבי משטחי אמירות אחרות עוברים עד שלוש בדיקות חובה עבור נגיף העטרה COVID-19.


לכן, בכניסה לאבו דאבי, נהג מחויב להציג תוצאות שליליות של בדיקת נגיף הקורונה ( בדיקת לייזר או PCR), שהושגה לא לפני 48 שעות לפני הנסיעה. אם אורחי האמירות הולכים לשהות בשטחה יותר מארבעה ימים, עליהם לבצע את מבחן ה- PCR החובה השני ביום הרביעי לשהייה (יום ההגעה נחשב ליום השהייה הראשון).


יתר על כן, אם אזרח או תושב באיחוד האמירויות עוכב באבו דאבי במשך 8 ימים ברציפות, ביום השמיני הוא יצטרך לעבור בדיקת PCR נוספת. לדוגמא, אם יגיע ביום ראשון לאמירות הבירה, הוא יצטרך לעבור טסטים ביום רביעי הבא ואז ביום ראשון הבא.




69 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page