top of page

בדובאי הוכרז אבל בן עשרה ימים

אבל על פטירתו של כבוד כבוד השייח 'חמדאן בן ראשיד אל מקטום, חבר השושלת השולטת בדובאי ושר האוצר הקבוע של איחוד האמירויות הערביות.

כבוד השייח ' מוחמד בן ראשיד אל מקטום , סגן נשיא, ראש ממשלת איחוד האמירויות ושליט דובאי, פרסם ברשתות החברתיות תמונה של שייח' חמדאן, שהוא אחיו, עם מילות אבל:

"באמת, אנו שייכים לאללה, ובאמת, נשוב אליו! שאלוהים ירחם עליך אחי, תמיכתי וחברתי, "כתב שליט דובאי.

שייח 'חמדאן בן ראשיד נפטר בגיל 75. הוא עמד בראש משרד האוצר של איחוד האמירויות מאז הקמת קבינט השרים הראשון ב- 9 בדצמבר 1971. בנוסף שימש כסגן שליט בדובאי.

שיח 'חמדאן בן ראשיד עמד בראש כמה רשויות ממשלתיות, כולל עיריית דובאי, קרן אל-מקטום, דובאי אלומיניום וחברת הגז הטבעית בדובאי בע"מ, מרכז הסחר העולמי בדובאי ואחרים.

הוא היה חבר במועצות לרפואה פנימית בקולג 'בריטיש קולג' בלונדון ובקולג 'בריטיש קולג' באדינבורו וברפואה פנימית וכירורגיה בקולג 'בריטיש קולג'.

בדובאי הוכרז אבל בן עשרה ימים בקשר למותו של סגן שליט ואחיו של שליט האמירות, שר האוצר של איחוד האמירויות הערביות, שייח 'חמדאן בן ראשיד אל מקטום


נשיא איחוד האמירויות, כבוד השייח 'ח'ליפה בן זייד אל נהיאן, הודיע ​​גם על שלושה ימי אבל ארציים בין התאריכים 24-27 במרץ, 2021, כך נמסר מהמשרד לענייני נשיא המדינה.


בדובאי כל סוכנויות הממשלה הפסיקו את העבודה למשך שלושה ימים. יום העבודה הראשון יהיה יום שבת, 27 במרץ. דגלי הלאום בדובאי יעמדו במחצית התורן בתוך עשרה ימים.



41 צפיות0 תגובות
bottom of page