top of page

הרשמה למופע הזיקוקים של בורג' חליפה וכללי בטיחות



רשות הבריאות של דובאי הציבה שלושה בתי חולים שדה סביב הבניין הגבוה בעולם, גורד השחקים בורג חליפה.


במהלך אירועי השנה החדשה, 14 רופאים ו -35 אחיות יבטיחו את שלומם של הצופים, ובתי החולים עצמם מצוידים בכל הציוד הדרוש למתן סיוע חירום במהלך האירוע.


בפרט, מכונות א.ק.ג, ציוד למדידת סימנים חיוניים, משאפים, גלילי חמצן, מכשירים להחייאת לב ריאה, כסאות גלגלים, ערכות עזרה ראשונה וציוד רפואי אחר.


בתי החולים יהיו בקשר ישיר עם בתי חולים בדובאי כמו בית החולים ראשיד, בית החולים לטיפה ובית החולים בדובאי. רשות הבריאות בדובאי דחקה במשתתפים בחגיגה לעמוד בכל צעדי המניעה של COVID-19, שקבעו הרשויות המקומיות.


העונש על הפרת כלל זה הוא 50,000 דירהם למארגן המסיבות (13.6 אלף דולר ארה"ב) ו -15 אלף (4.1 אלף דולר ארה"ב) לכל משתתף. הוועדה תערוך בדיקות מוגברות לזיהוי הפרות ועמידה בכללים שנקבעו.


"המפרים יעמדו בפני העמדה לדין וקנסות", הוסיפה הוועדה. הם הבהירו כי יש לקיים את כל הצדדים תוך התחשבות בכלל ההתרחקות החברתית, כאשר לאדם אחד צריכים להיות 4 מ"ר.


על כל המשתתפים ללבוש מסכות בכל עת. קשישים, הסובלים ממצבים רפואיים כרוניים ותסמינים נשימתיים כגון שיעול וחום צריכים להישאר בבית.


מי שמתכוון לבוא ולראות את מופע הזיקוקים הראשי של דובאי לכבוד השנה החדשה במגדל בורג' חליפה חייב להירשם באפליקציה (אני מצרפת את הקישור לאפליקציה ) גם ושימו לב לזה זה חשוב מאוד

כל מי שהזמין שולחן המסעדה בשדרות שיח 'מוחמד בין ראשיד, כמו גם סוק אל בהאר, האופרה של דובאי וטיילת קניון דובאי מחויבים להירשם גם דרך אפליקציית U By Emaar .

אז גם למי שכבר יש הזמנות למסעדות נדרש להירשם באפליקציה מראש, לגישה למקומות. https://www.ubyemaar.com/* -אפליקציה

https://zoom.us/webinar/register/WN_og5Rtj-kQvC3k6C2Pe2How -ניתן יהיה להירשם ולראות את החגיגות והזיקוקים און ליין


אז שימו לב לשמור על כללי הבטיחות


בילוי נעים



110 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page