top of page

גלובל ויליג' מאריך את העונה


פארק השעשועים המשפחתי הרב-תרבותי גלובל וילג 'בדובאי הודיע ​​על הארכה של שבועיים לעונת השנה שלו, עד ל -2 במאי 2021. לפיכך, הפארק ימשיך לפעול במהלך חודש הרמדאן הקדוש - ש צפוי להתחיל ב -13 באפריל.

במהלך הרמדאן, הפארק יהיה פתוח בין השעות 18:00-02:00. כפר העולמי חידש בעבר את הבידור והזיקוקים ברחוב לאחר הפסקה של חודש. זיקוקים מוזיקליים יאירו את השמיים וישמחו את אורחי דובאי פעמיים בשבוע - בימי חמישי ושישי, בשעה 21:00.

כל האורחים נדרשים לחבוש מסכות בכל עת בפארק ולציית לכלל ההתרחקות החברתית. מרחק של שני מטרים לפחות נחשב לבטוח. מבקרים עם חום ושיעול אינם מורשים להיכנס לפארק.

קשישים ובעלי מחלות כרוניות מומלץ להימנע ממקומות צפופים. הדמיות תרמיות מותקנות בכל הכניסות, ויותר מ- 600 מכשירים עם חיטוי מותקנים ברחבי הפארק. כסאות גלגלים, עגלות מכולת ופריטים נפוצים אחרים מחוטאים באופן קבוע.

מוצרים ממקומות שונים בעולם מוצגים בביתני סחר רבים. המדינות המשתתפות המציגות את מוצריהן משדרות את האווירה שלהן בעזרת אוכל ארומטי, מוסיקה וקישוטים בהירים.

הכפר הגלובלי פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 16:00 עד חצות, חמישי ושישי בין השעות 16:00 - 01:000, ושבתות בין השעות 14:00 - 23:00.

רק מבקרים משפחתיים ונשים מורשים בימי שני.

כרטיס הכניסה הוא 15 דירהם. ילדים מתחת לגיל שלוש, מבקרים מעל גיל 65 ואנשים עם צרכים מיוחדים יכולים לבקר בכפר הגלובלי ללא תשלום.


89 צפיות0 תגובות
bottom of page