top of page

דובאי מכריזה על נשיא אזורי חדש ל Caesars Bluewaters



אתר הנופש חמישה כוכבים Caesars Bluewaters דובאי הודיע ​​על מינויו של אחד המלונאים המובילים בעולם, אנתוני קוסטה, לנשיא האזורי מלונאי בעל שם עולמי עם ניסיון של שנים בענף האירוח והתיירות. בעבר עמד אנתוני קוסטה בראש בתי המלון הבינלאומיים היוקרתיים ביותר כולל מנדרין אוריינטל הונג קונג ובורג 'אל ערב המפורסם.. Caesars Bluewaters דובאי ממשיכה באופן פעיל בעונה החדשה ומכינה לאורחיה מספר חידושים.


בהתייחס להנחתו על התפקיד החדש אמר אנתוני קוסטה: "אני שואף לעקוב אחר הערכים של המותג Caesars, ומנסה לשלב כלים חדשים לפיתוח אתר הנופש. המטרה העיקרית היא ליצור חוויה יוצאת דופן עבור האורחים שלנו שאין דומה לה בדובאי. אני מאוד מרוצה מההזדמנות הזו ובטוח שיחד עם הצוות והשותפים נוכל להפוך את Caesars Bluewaters דובאי לאחד מאתרי הנופש המבוקשים ביותר בדובאי. "


אנתוני קוסטה, בעל מקצוע אירוח ידוע עם למעלה מ- 25 שנות ניהול פיננסי וניסיון משאבי אנוש למותגים גלובליים מובילים, כולל קבוצת ג'ומיירה, ווין, מנדרין אוריינטל וארבע עונות, בעל ניסיון ייחודי בבניית מותגי יוקרה ויכולת ללא תחרות לאצור תהליכים גלובליים. אחת החוזקות של המלונאי היא שהוא לא חושש לקחת סיכונים וליצור כיוונים חדשים לחלוטין לפיתוח עסקי.




13 צפיות0 תגובות
bottom of page