top of page

דובאי נבחרה לאחת הערים הידידותיות בעולם




אדריכלות מודרנית מדהימה, מזג אוויר שטוף שמש ואינסוף אפשרויות לאורח חיים עירוני וחופי ים הפכו את דובאי לאחת הערים הנחשקות בעולם לעבודה, לחיים ולנופש.


מפורסמת ברמת האבטחה הגבוהה שלה, דובאי קיבלה תואר נוסף - אחת הערים הידידותיות בעולם על פי מדריך הנסיעות הבריטי Rough Guides


קוראי המגזין שמו את האמירות במקום השמיני בדירוג העולמי. "האמירות הצומחת במהירות היא הלב של איחוד האמירויות וזכתה לקולות הקוראים כי כולם מנומסים וידידותיים."


ראוי לציין כי הדירוג הוא בראש גלזגו הסקוטית; הוא כולל גם את דבלין, מונטריאול, ליברפול, טוקיו, ונקובר וקופנהגן. הרודפים הקרובים ביותר של דובאי כוללים את מנצ'סטר, מלבורן ובודפשט.


לדובאי יש הרבה זכות. לדוגמא, היא הוכרה שוב ושוב כיעד הפופולרי ביותר בקרב משתמשי הרשת החברתית אינסטגרם, כמו גם אחת הערים הטובות בעולם לעבודה מרחוק.


מקומות מעניינים רבים בדובאי הם חופשיים לביקור, כמו החופים העירוניים, המציעים נופים מדהימים של העיר. בחופים של Kite Beach ו- La Mer תוכלו לשחות בשעות הפנאי, לשחק כדורעף, ואם תרצו, לנשנש באחת המסעדות ובתי הקפה.


אטרקציה פופולרית נוספת וחינמית היא תערוכת מזרקות דובאי, המתקיימת מדי ערב למרגלות גורד השחקים בורג' חליפה.


חוף הים של הדקל ג'ומיירה בן 11 הקילומטרים, המשתרע מקצה הסהר לקצהו, מציע נופים מדהימים. לאחר הליכה תוכלו לכנס לאחת המסעדות במתחם הקניות והבידור פוינט.


17 צפיות0 תגובות
bottom of page