top of page

דובאי פותחת בית קפה פלוריסטי

מותג הפרחים הנודע Forever Rose פותח את בית הקפה הראשון שלו בדובאי.


מותג הפרחים המפורסם Forever Rose פותח את בית הקפה הראשון שלו בדובאי, באזור Boxpark. מיושן בעיצוב איורים תלת ממדיים, המקום ישקע את המבקרים באווירת אגדה.


כמו בית הקפה Forever Rose הראשון של איחוד האמירויות הערביות בקניון גלריה באבו דאבי, הבית קפה בדובאי יציע גם קינוחים וקפה מסורתיים, כמו גם ניתן להשלים את התפריט עם ארוחות בוקר, צהריים, ערב ותה אחר הצהריים.


שטח בית הקפה החדש הוא 200 מטר, בית הקפה יהיה עם נוף לגן ויכול להכיל עד 100 אורחים, מאוחר יותר ישיבה על הטרסה תהיה זמינה.


"באמצעות פתיחת בית קפה באבו דאבי, רצינו להיות חלק מחיי היומיום של מעריצי המותג שלנו, ולתת להם את האפשרות ליהנות מהקפה האהוב עליהם עם קינוח. בדובאי ניקח אורחים מהמציאות לעולם של פנטזיה, שם נפתח להם חזון חיים מחדש ", כך אמר אברהים אל סמדי, מייסד ומנכ"ל חברת Forever Rose.


לדבריו, החדר, הכוסות והצלחות ישמרו בשחור-לבן, רק המבקרים, אוכל ומשקאות יישארו צבעוניים. "זה ישחזר את האווירה הרומנטית של אגדה", אומר אל סמדי.


התפריט של בית הקפה לוקח בחשבון את האוריינטציה הפלוריסטית: האורחים, למשל, יחכו לטוסטים צרפתיים ממותגים עם תמצית ורדים. בית הקפה יציע מאכלים בינלאומיים עם דגש מזרח תיכוני, ירקות ופירות עונתיים טריים, וכן מגוון אפשרויות צמחוניות וטבעוניות לחובבי אורח חיים בריא.

80 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page