top of page

חברת התעופה אמירייטס השיקה מסדרון ביומטרי

עודכן: 13 בנוב׳ 2020

חברת התעופה אמירייטס השיקה מסדרון ביומטרי משולב בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB). החידוש יכול לשמש את הנוסעים של חברת התעופה היוצאים מדובאי או נוסעים במעבר דרכה.


המסדרון הביומטרי המשולב יספק לנוסעים תנועה נוחה סביב שדה התעופה, תוך צמצום מספר מחסומי התורים. הודות לטכנולוגיית הביומטריה העדכנית ביותר - שילוב של זיהוי פנים וזיהוי קשתית העין - נוסעי אמירייטס יכולים כעת לבצע צ'ק-אין לטיסותיהם, לעבור בקרת דרכונים, להיכנס לחדר ההמתנה ולעלות על המטוס, ולנווט בקלות בשדה התעופה ללא עצירות מיותרות.


המסדרון הביומטרי מספק ללקוחות חוויית נסיעה היגיינית ונטולת מגע, מה שמצמצם את האינטראקציות בין אנשים ומתעדף את בריאותם ובטיחותם של המטיילים ועובדי חברת התעופה.


אדל אל רדה, מנהלת התפעול הראשית של אמירייטס, אמרה: "תמיד התמקדנו לספק חווית לקוח ללא תחרות בכל שלב בדרכם איתנו. השימוש בטכנולוגיה והכנסת מוצרים ותהליכים המאפשרים לא רק לזרז את תהליך העלייה למטוס, אלא גם להבטיח את בריאותם ובטיחותם של הנוסעים במהלך נסיעתם הפכו לחשובים עוד יותר. המסדרון הביומטרי החדיש ונטול המגע הוא האחרון במספר יוזמות שלקחנו בכדי להבטיח ללקוחות מסע נטול דאגות עם אמירייטס. "


המערכת הביומטרית מותקנת כיום בכמה דלפקי צ'ק-אין ראשונים, עסקיים וכלכליים בטרמינל 3 בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי, דלפקי בקרת דרכונים, כולל המנהרה החכמה, בכניסה לטרקלין הפרימיום בקונקורס B, וכן בשערים מסוימים. אזורים בהם משתמשים בטכנולוגיות ביומטריות הם בעלי ייעוד מיוחד. בעתיד, המערכת הביומטרית תותקן גם בנקודות אחרות בשדה התעופה.

המנהרה החכמה, פרויקט שנוצר על ידי המינהל הכללי לתושבים וזרים של דובאי (GDRFA) בשיתוף עם אמירייטס, היא בקרת הדרכונים הראשונה בעולם בה הנוסעים פשוט צריכים לעבור דרך המנהרה ללא כל אנשי שדה תעופה המעורבים בבדיקת המסמכים והצורך בכך לשים חותמת בדרכון.


אמירייטס היא חברת התעופה הראשונה מחוץ לארצות הברית שקיבלה אישור מגבולות המדינה ומרשויות המכס לשימוש במערכת ביומטרית בעת עלייה לנוסעים. נוסעים הנוסעים מדובאי לאחד היעדים ברשת נתיבי האמירויות בארצות הברית יכולים ליהנות מטכנולוגיית זיהוי פנים בשער.


המסדרון הביומטרי הוא אחת היוזמות האחרונות של חברת התעופה לספק ללקוחות חווית נסיעה ללא מגע. אמירייטס הציגה בחודשים האחרונים שירותים נוספים, כולל צ'ק-אין עצמי וקיוסקי מטען בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי, כדי להפוך את הצ'ק-אין לנוח עוד יותר.

16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page