top of page

יום העצמאות ה49 של איחוד האמירויות (2 בדצמבר)


היום הלאומי ה -49 של איחוד האמירויות הערביות חל היום 2 לדצמבר וזה הזמן לחגוג את הצמיחה האדירה של המדינה שאני גאה לקרוא לה הבית השני שלי! כדי להנציח את איחוד האמירויות ישנם מספר דברים שקורים היום לכבוד החג הלאומי 2020 בדובאי. אם עדיין לא הבנתם את התוכניות שלכם לסוף השבוע הארוך, יש מערך מרגש של אירועי היום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות בדובאי 2020, שיבטיחו סוף שבוע מהנה.


מתי היום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות?

היום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות, המכונה יחד גם יום האיחוד, נחגג ב -2 בדצמבר בכל שנה. הוא מנציח את הלאמתם הרשמית של כל שבעת האמירות שהתקיימו בשנת 1971. חגיגת היום הלאומי של איחוד האמירויות היא אחד הפסטיבלים השנתיים הגדולים ביותר בדובאי.


עם חגים ציבוריים השנה שהוכרזו בין התאריכים 1 ל -3 בדצמבר 2020 הן למגזר הציבורי והן למגזר הפרטי, המדינה כולה מתכוננת לחגוג את היום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות 2020 בסטייל!


מה קורה במהלך חגיגת יום העצמאות של איחוד האמירויות הערביות בדובאי?

היום הלאומי של איחוד האמירויות מציע לכל אחד במדינה הזדמנות לחגוג את איחוד האמירויות ולחוות כמה מההיבטים הטובים ביותר בתרבות האמירית.


פעילויות יום לאומי של איחוד האמירויות הערביות בדובאי מספקות הצצה ייחודית למסורות העשירות של איחוד האמירויות הערביות, שם ילדים ומבוגרים נפגשים כדי להתמכר לרוח הפטריוטית.


אולם השנה, בשל אמצעי הזהירות הקפדניים נגד קוביד 19, הרשויות צמצמו את כל ההתכנסויות הציבוריות במהלך החגים. המשמעות היא שלא יתקיימו מצעדים של יום לאומי או ריקודים מסורתיים שיחגגו את איחוד האמירויות המלאות 49 - אבל זה לא אומר שלא יהיו חגיגות בכלל!


בדיוק כמו בכל שנה, יש כמה הצעות ואירועים לכבוד החג לאומי שתוכלו לצפות להם היום


דברים שניתן לעשות היום:

יש הרבה דברים שניתן לעשות היום לכבוד החג השנה! פשוט בחרו את המועדף עליכם מתוך הרשימה הבאה של פעילויות סוף השבוע וצאו לחגוג את האיחוד בין שבע האמירות שהתקיים ב -2 בדצמבר לפני 49 שנים.


1-מופעי זיקוקים :


תושבי דובאי מצפים תמיד למופעי זיקוקים של איחוד האמירויות הערביות. השנה, כחלק מחגיגות היום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות בדובאי, תוכלו לצפות בזיקוקים במקומות המוזכרים להלן.

המקומות המובילים ביותר לצפות בזיקוקי דינור באיחוד האמירויות הערביות בדובאי:


כפר גלובלי ( Global Village )- בשעה 20:00

פסטיבל העיר דובאי (Dubai Festival CityFestival Bay)- בשעה 19:00 ו -21: 30 במפרץ הפסטיבל

פוינט פאלם Pointe the Palm - בשעה 21:00 בערב (נראה לי זה היה אתמול תבדקו את זה לפני)

לה מר La Mer - בשעה 21:00 ו -23: 00


אך חשוב להקפיד על הנחיות הרחקה חברתית. אירועי הזיקוקים בלה מר ילוו בהופעות חיות בין השעות 14:00-21:00 על ידי המפורסמות המקומיות Sara Tarabulsi ו Beatbox Ray.




דיגיטל:

בגלל הקורונה הוחלט השנה לחגוג את היום הלאומי באופן וירטואלי גם כן, אז הבירה העלתה מופע מרהיב שישודר ברחבי הארץ בדיגיטל. האיחוד ישתמשו בוויזואליה דיגיטלית כדי לתאר נושאים שונים של ההיסטוריה והתרבות האמירית בצורה של פסל מרגש המקיף את הים.


פעילויות דובאי DOWNTOWN: מופע אור BURJ KHALIFA


וכמובן בנקודת הציון המפורסמת ביותר בעיר תואר עם תצוגה מדהימה של צבעי דגל איחוד האמירויות הערביות! מזרקות דובאי ילוו את מופע האור של איחוד האמירויות הערביות של בורג 'ח'ליפה בהתנדנדות לבלדות ולמוזיקה מקומית.


מופע לייזר בנושא איחוד האמירויות הערביות בעיר פסטיבל דובאי


פסטיבל העיר דובאי מצטרף גם הוא לרשימת פעילויות ליום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות בדובאי. גולת הכותרת של אירועי היום הלאומי בעיר פסטיבל דובאי תהיה שתי מופעי הזיקוקים המדהימים בשילוב עם IMAGINE ברמה העולמית, בה המבקרים יכולים לצפות בתצוגה המרהיבה של צבעי דגל איחוד האמירויות על פני מי מפרץ הפסטיבל.


לכן, אם אתם עדיין מחפשים איך לבלות את יום הלאומי בדובאי, דאגו להזמין שולחן מראש ב- Nando's, Al Fanar, Peppermill, Turkish Village, Chili's, Five Guys, Famous's Dave's, Semsom, או Joe's Crab Shack מראש. !


סוף שבוע של יום לאומי ב- QE2

מחפשים עוד דברים לעשות בסוף השבוע הארוך של איחוד האמירויות הערביות בדובאי? המלון הצף האייקוני, המלכה אליזבת 2, מציעה סעודה ערבית לאורך יום עד סוף החג. תיהנו מפינוקים ומשקאות טעימים עם החברים והמשפחה שלכם כדי לחגוג את איחוד האמירויות המלאות 49 השנה!


עלות: AED 145 למבוגר | AED 75 לילדים

זמנים: 18:30 עד 23:00

תוקף ההצעה-עד יום חמישי, 3 בדצמבר 2020



דברים שניתן לעשות ב Global Village

הכפר העולמי יארח גם מגוון פעילויות בחג הלאומי בדובאי לרגל האירוע. שיאי ההרכב שלהם יהיו אופרה מיוחדת וכמובן מופע הזיקוקים. במסגרת החגיגות יתקיימו גם טקסים מיוחדים ותהלוכות יום לאומיות משוכללות. בזמן שחוגגים את היום הלאומי של דובאי , דאגו ליהנות מההתפשטות הרחבה של בידור, קניות ואוכל בכפר הגלובלי בדובאי.


דברים משפחתיים שניתן לעשות:


דבר נהדר נוסף בחגיגות היום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות הוא שיעדי קמעונאות ומסעדות פופולריות רבות לוקחים חלק גם בחגיגות. הנה כמה דברים לעשות בדובאי ברחבי הנקודות החמות הפופולריות בעיר.


*פנו אל הרחוב הטורקי (TURKISH STREET BAZAAR AT CITY WALK)

מסעדות בוצ'ה ובבאג'י בסיטי ווק התאחדו שוב השנה כדי להביא לכם את How Bazaar 2.0 - שוק פופ-אפ טורקי עם אוכל מסורתי ופעילויות משפחתיות לקראת היום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות בדובאי.

תקף עד 5 בדצמבר מ10 בבוקר ואילך (נמצא : City Walk)


*גביע היום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות 2020 ב- AL HABTOOR POLO RESORT & CLUB

לאלו מכם שנהנים בחיק הטבע ומשחק פולו טוב, אחד הדברים הטובים ביותר לעשות ליום הלאומי בדובאי הוא לראות קבוצות פולו נלחמות על גביע גביע היום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות. הביאו את החברים והמשפחה שלכם ליהנות מהספורט המסורתי הפופולרי הזה באיחוד האמירויות הערביות.


תאריך ושעה: 4 בדצמבר מ 14:00 ואילך

מיקום: Habtoor Polo Resort & Club

צרו קשר אם אתם מעוניינים להגיע : + 971-4-436-2222 | contacts@alhabtoorpoloclub.com



*עבור חובבי אוכל, אחד הדברים הטובים ביותר לעשות ליום הלאומי בדובאי הוא לצאת למסעדות המציעות מבצעים מיוחדים ליום הלאומי בארוחות. הנה כמה מהעסקאות שתוכלו לפדות בהן:



AL MASHOWA

מנות אמיראיות החל מ- AED 60 | ארוחת בוקר אמיראית במחיר של 125 דולר לשניים

תוקף עד 5 בדצמבר

נמצא City Walk

ליצירת קשר: + 971-4-590-5455


ASEELAH

בראנץ 'מזרח תיכוני החל מ- AED 225

תקף עד 4 בדצמבר מ 12:30 עד 16:00

מיקום: מלון רדיסון בלו, נחל דובאי - דיירה(Radisson Blu Hotel, Dubai Creek – Deira)

ליצירת קשר: + 971-4-205-7033


BAB AL SHAMS DESERT RESORT & SPA


ארוחות בסגנון יום לאומי של איחוד האמירויות הערביות החל מ- AED 385

תקף רק להיום בין השעות 13:00-16:00

נמצא ב- דרך אל קודרה (Al Qudra Road)

ליצירת קשר: + 971-4-809-6194


CAFE SOCIETY

49 אחוז הנחה בתפריט

תקף רק להיום

נמצא ב- מלון Tamani Marina - במרינה של דובאי

ליצירת קשר: + 971-4-318-3755



מלבד הצעות אלה, תוכלו למצוא הצעות מיוחדות ליום הלאומי במקומות הבאים :

  • Trattoria

  • The Noodle House

  • eggspectation

  • Retro Feasts

  • Weslodge Saloon

הנה לך! רשימה של כל הדברים שצריך לעשות ליום הלאומי של איחוד האמירויות הערביות בדובאי ממה שאני יודעת . אם אתם הולכים לאחד מהאירועים הללו, דאגו להצטייד בהמון דגלי איחוד האמירויות ולהתלבש בצבעי הדגל כדי להפוך אותו למיוחד עוד יותר.

ויותר חשוב דאגו ללבוש מסכה ולשמור על מרחק בטוח מאנשים אחרים.


כרגיל, בחנויות כמו Daiso, Day 2 Day ואפילו Carrefour יהיו שפע של אפשרויות תקציב לקישוט בנושא איחוד האמירויות הערביות. אם אתה רוצה לתפוס את זה ברמה הגבוהה ביותר, אתה יכול לבדוק כמה מחנויות המסיבות באל קוווז כדי לקבל תפאורה ייחודית בנושא היום הלאומי.


האם אתם בדובאי ומוכנים לחגוג את היום הלאומי ה -49 של איחוד האמירויות הערביות? מה הדרך החביבה עליך לחגוג את היום? ספר לנו בתגובות למטה לאן הלכתם ואיך חגגתם!


כמובן גם באבו דאבי חוגגים בגדול אבל בגלל שאיאפשר להגיע לאבו דאבי אז לא צייניתי כלום


בילוי נעים וחג שמח

516 צפיות0 תגובות
bottom of page