top of page

לראשונה בהיסטוריה -בשעות הצום של חודש הרמאדן בתי קפה ומסעדות בדובאי ישרתו את האורחים כרגיל


בשעות הצום הדתי בתי קפה ומסעדות בדובאי ישרתו את האורחים כרגיל.


המחלקה לפיתוח כלכלי בדובאי אישרה למסעדות ובתי קפה להפתח לא וילון חלונות וחזיתות, ולא להתקין מחיצות בשעות היום במהלך הרמדאן.

לפיכך, מפעלי קייטרינג באמירות ימשיכו לשרת את תושבי ומבקרי דובאי בשעות הצום הדתי בסביבה רגילה. מסעדות גם לא צריכות לבקש אישור להגיש אלכוהול בשעות היום.

בשנים קודמות, בתי קייטרינג בדובאי עבדו מאחורי מחיצות במהלך היום , אך לאחרונה רשויות האמירות אפשרו לנטוש את הנוהג הזה.

מוקדם יותר, מחלקת התיירות והתרבות באבו דאבי הוציאה צו לבתי מלון ומוסדות קייטרינג, לפיו הם יכולים להגיש לאורחים אוכל ושתייה בתזמון קבוע במהלך הרמדאן. אין צורך להתקין וילונות ומחיצות המסתירות את אנשי האוכל בשעות הצום. נוהג זה יושם באמירות מאז שנת 2019.

באמירות שרג'ה, מסעדות ובתי קפה ימשיכו לשרת את האורחים גם בשעות הצום. עיריית האמירות כבר קיבלה מספר בקשות ממסעדה לשרת לא-מוסלמים. עם זאת, באמירות אסור להציג אוכל על שולחנות מול חנויות ומסעדות.

חודש הרמדאן בשנת 2021 יחל ככל הנראה ב -13 באפריל ויימשך עד ה -12 במאי. צום בחודש הקדוש של הרמדאן הוא (חובה אישית) עבור המוסלמים. חודש הרמדאן בשנת 2021 יימשך 30 יום.

בחודש זה, עבור כל מאמין שצם, המלאכים מבקשים סליחה מאללה על חטאיו. המהות של צום בחודש הרמדאן אינה טמונה בצום, אלא בעבודה על עצמך, על נאפים משלך (אגו), התקרבות לאלוהים, האפשרות לוותר על התמכרויות.

הקוראן הקדוש מכיל את המילים הבאות על צום: "הו המאמינים! צום נקבע עבורך, בדיוק כפי שנקבע לקהילות שחיו לפניך. "





117 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page