top of page

מתחם ספורט ובידור חדש נפתח בדובאי Topgolf

מתחם הספורט והבידור הענק טופגולף פתח את שעריו בדובאי, בשטח מועדון הגולף של האמירויות. מתחם המותג הראשון במזרח התיכון ובאסיה ממוקם בשלוש קומות, בשטח של 5.5 אלף מ"ר. מטר.


הרעיון אינטראקטיבי, רב-מפלסי וממוחשב עם 96 אזורי אימון גולף. שבבים משובצים בכדורים שבזכותם מערכת המחשב תספק מידע על התנופה של השחקן ותחשב את הנקודות.


בנוסף למגרשי אימונים, מתחם טופגולף כולל שלוש מסעדות ומגרש מיני גולף לחובבי חוצות בכל הגילאים. ניתן להזמין אוכל ושתייה במגרש האימונים, כל הנקודות יוצגו על מסכי הטלוויזיה באופן מיידי. מרפסת הגג מציעה נופים מרהיבים של המרינה של דובאי ושל מדיה סיטי.


יש לציין כי כיום ישנם יותר מ -50 מתחמי טופגולף בעולם, כולל בבריטניה ובאוסטרליה. בנוסף למשחק גולף, המבקרים במתחם בדובאי יכולים לשחק קריקט, טניס, רוגבי, כדורגל, לרכוב על סוסים או על אופניים, לקחת חלק במירוצים וירטואליים או בז.


לאורחים תהיה הזדמנות לבקר ב- The Bunker Cafe או ב- The Yard Sports Bar, שישדר מוסיקה חיה ואירועי ספורט. על השטיח נמצא לופט ומפלט נעים המשקיף על החצר.


מועדון הגולף של אמירייטס הוא מועדון הגולף המפורסם ביותר במזרח התיכון. זה ביתם של שלושה מסלולים מפוארים: מג'ליס, פלדו ופארק 3, כמו גם בית ספר גולף משוכלל שבו גם מתקיים הטורניר המפורסם Omega Dubai Desert Classic


בינתיים, גולף אינו התחום היחיד בעבודת המועדון. תשתית מפותחת כוללת בריכת שחייה, חדר כושר, אולמות טניס שולחן, מגרשי סקווש ומגרשי טניס.


במועדון יש מסעדות ובתי קפה רבים: Roseleaf Cafe, Jones the Grocer ואחרים. האזור העצום באוויר הפתוח מארח קונצרטים ואירועים אחרים, כולל ערבי ג'אז. ישנם גם מסכי ענק לאירועי ספורט חיים.



145 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page