top of page

נוהל דובאי ברמדאן- אוכל ובילויים


🛫האם כדאי להגיע ברמדאן לדובאי- זהו החודש ה -9 בלוח השנה האסלאמי הירחי?

בשנת 2021, תחילת הצום ~ 13/12 באפריל עד 11/12 למאי

(תאריך תחילת הצום, תלוי במראה השלב החדש של הירח)


אסור לאכול אוכל משחר עד שקיעה

לפני עלות השחר, אכילה מותרת (suhoor). ניתן לאכול גם לאחר השקיעה (iftar). מעלות השחר ועד רדת, מוסלמים אינם מורשים לשתות, לעשן, או להשתמש בלשון גסה. נקודה מעניינת שלקחת מים בפה בזמן הרחצה היא גם הפרה של צום.


👳🏻‍♂️בשנת 2021, בגלל המצב האפידמיולוגי באמירות דובאי, שרג'ה ואג'מן, כבר הוצאו על ידי הרשויות גזירות רשמיות לאסור אוהלי איפטאר במהלך הרמדאן בשנת 2021.


🍽 לכן יהיו הרבה אנשים במסעדות בערב. קחו בחשבון את הנקודה הזו כשאתם מתכננים את הטיול שלכם לאיחוד האמירויות. למרות המגבלות לכאורה, ישנם גם יתרונות במהלך הרמדאן, הרחובות והבתים משתנים, תהיה לכם הזדמנות להרגיש את עצמכם באגדה מזרחית אמיתית, הכל יהיה מקושט בפנסים עשויים זכוכית צבעונית,ושלטים בהירים המברכים את הופעת הרמדאן. אפילו דובאי המעוטרת לראש השנה נחותה ביופייה מתקופת הרמדאן + וגם בתקופת הרמדאן, תיירים יכולים לחסוך כסף משמעותית כי יהיו הנחות ומבצעים במרכזי קניות, מרכזי בידור ועוד.......

במהלך הרמדאן, מסעדות רבות מציעות מנות טעימות וממתקים מהמטבח הלאומי לארוחת הערב, המוכנים רק בחגים מיוחדים. יש כמה חסרונות - אסור לכולם, כולל לתיירים, לשתות, לאכול או לעסוק בשום פעילות מהירה ביום לפני השקיעה בציבור. (אבל במסעדות ובתי קפה ישנם אזורים סגורים לאנשים שאינם בצום, בהם הם יכולים לאכול בבטחה ביום. ניתן גם להזמין טייק אווי או משלוח)


🥂 מותר לשתות אלכוהול בבתי קפה וברים לאחר השקיעה

אין דיסקוטקים במלונות, הם כוללים רק מוזיקה קלילה ושקטה.


שעות פתיחה מופחתות לכמה פארקי שעשועים ומרכזי בילוי



368 צפיותתגובה 1
bottom of page