top of page

אבו דאבי-מתי הזמן הטוב ביותר להגיע ? מזג אויר ואקלים,טמפרטורת מי ים,מזון ותחבורה

עודכן: 11 במרץ 2021


איחוד האמירויות הערביות היא מדינה של קיץ נצחי, ונראה שאתם יכול לבוא לכאן כל השנה . אך יש תקופה בה האוויר בוער בחום - וברור שזה לא הזמן הנכון לנוח.


מתי הכי טוב לנסוע לאבו דאבי? מזג האוויר הנעים ביותר למנוחה נקבע מאוקטובר עד אפריל : הטמפרטורה יורדת ל + 30 מעלות צלזיוס, ולבסוף תוכלו להשתזף על החוף וללכת ולצאת לטיולים.

תקופת החגים באבו דאבי כוללת שלושה חלקים. באוקטובר-דצמבר מזג האוויר נוח לחופשת חוף. בינואר-פברואר המים במפרץ הפרסי נהיים קרים, אך להליכה ולנסיעה זו תקופה נפלאה.



במחצית השנייה של חודש מרץ, עם סיום "החורף", מתרחשת פתיחת עונה חדשה באבו דאבי - שוב תוכלו לשחות ולהשתזף עד מאי, עד לבוא הקיץ המחניק.

מזג אוויר ואקלים

האקלים של אבו דאבי הוא מדברי טרופי. המשמעות היא שאין כאן קור, אבל לפעמים החום הופך לבלתי נסבל.


הטמפרטורה השנתית הממוצעת באבו דאבי היא +27 מעלות צלזיוס. יחד עם זאת, בקיץ, המדחום ממריא לפעמים ל + 50 מעלות, ובחורף הוא לא יורד מתחת ל- 18-20 מעלות.

כמעט אף פעם לא יורד גשם באבו דאבי. אפשר לקוות למשקעים קצרי טווח רק בפברואר-מרץ; בשאר השנה מתבסס על יובש מוחלט. סוף האביב, הקיץ ותחילת הסתיו הם לא התקופות הטובות ביותר לחופשה באבו דאבי. בחודשים מאי-ספטמבר, הטמפרטורה בשעות היום יכולה לעלות על +40 מעלות צלזיוס, ובלילה זה "מתקרר" עד + 26-30 מעלות צלזיוס.



זמן נעים להירגע עם ילדים מגיע בסוף ספטמבר, כאשר נקבעת טמפרטורה נוחה יותר של + 30-32 מעלות צלזיוס. באוקטובר הטמפרטורה יורדת ל + 29 מעלות צלזיוס ובנובמבר ל + 24 מעלות צלזיוס. זהו זמן נוח לנסוע עם ילד לאבו דאבי.


מזג האוויר של חודשי החורף לא פחות נוח לבילוי. במהלך היום טמפרטורת האוויר נשמרת בטווח של 22-26 מעלות צלזיוס, אך עם תחילת הלילה נהיה קר יותר עד 12-15 מעלות צלזיוס.

החיסרון היחיד של הזמן הזה הוא המים הקרים במפרץ הפרסי (שמפצים על ידי המים החמים במלון או בבריכות פארק המים).


החום חוזר לאתר הנופש מהמחצית השנייה של חודש מרץ. אמצע האביב נחשב הזמן לחופשה הטובה ביותר באבו דאבי עם ילדים: טמפרטורת האוויר מגיעה ל- 22-27 מעלות צלזיוס, והשמש עדיין לא חמה כמו בקיץ.

 

טמפרטורת מי הים

המים במפרץ הפרסי מול חופי איחוד האמירויות כמעט ולא יכולים להיקרא קרים. גם בחורף טמפרטורת המים באבו דאבי היא + 18-20 מעלות צלזיוס - אם תרצו, תוכלו לשחות כאן כל השנה.


המים מתחילים להתחמם במרץ. בחודש אפריל, טמפרטורת הים מגיעה ל- 26 מעלות, בחודש מאי + ​​28מעלות, ובקיץ האינדיקטורים עולים ל + 30-33 מעלות. הטמפרטורה + 30-32 מעלות צלזיוס נותרת עד סוף הסתיו ורק בנובמבר יורדת ל +27 מעלות צלזיוס.

 

מזון


מערכת הכל כלול משמשת רק חלק קטן מהמלונות. שימו לב אם המלון מציע תפריט ילדים ומה הוא כולל.


אם אתם משתמש במערכת מזון אחרת, תשקלו אפשרויות לסעודה במסעדות בעיר, כולל אוכל בקניונים. למרות האקזוטיות של המטבח המקומי , רבות מהמנות ידידותיות לילדים. בנוסף, ישנן מסעדות אירופאיות בעיר הבירה.

יש מסעדות שהופכות את האכילה להרפתקה, במסעדת Rollercoaster למשל, האוכל יורד אליכם ברכבת הרים.

אתם יכולים לקנות את כל מה שאתם צריכים לבישול עצמי בסופרמרקטים שמוכרים מוצרים רבים : חלב, ביצים, בשר, ירקות ופירות. במדפי הסופרמרקטים ניתן למצוא גם נוסחאות חלב, דגני בוקר ופירה לפעוטות (עם כל מגוון המזון לתינוקות באיחוד האמירויות, אין פירה). אתם צריכים לחפש דגנים בחנויות אורגניות.


 

תחבורה


תחבורה ציבורית באבו דאבי : העיר גדולה, אתם לא יכולים לעקוף אותה ברגל. אבל זו עדיין בעיה.

בבירה הונחו תריסר וחצי קווי אוטובוסים ולאורכם נוסעים אוטובוסים על פי לוח הזמנים באתר העיר, כל 10-20 דקות ביום וכל שעה בלילה.

אך למעשה התחבורה באבו דאבי עוברת בתדירות נמוכה יותר, ובתחנת האוטובוס תוכלו לעמוד 40 דקות.


לכן, אני ממליצה להשתמש באוטובוס רק בכדי להגיע משדה התעופה. מחיר הנסיעה הוא AED 4, ואין הנחה בכרטיסים לילדים. שימו לב שהמטרו נבנה באופן פעיל בבירה, מה שיעזור טוב למטיילים בעתיד.

כדי להתנייד באבו דאבי, תיירים ותושבים מקומיים משתמשים במוניות לעתים קרובות יותר: מוניות בצבע זהב וכסף - לטיולים משפחתיים ומוניות ורודות - רק לנשים וילדים מתחת לגיל 10.

ניתן להתקשר למוניות בטלפון, למצוא אותן בחניון או לעצור ברחוב. התשלום מחושב אך ורק לפי המונה והוא מורכב מדמי עלייה למונית (3 AED) ועמלה לקילומטר (1.5 AED). מוניות משדה התעופה יקרות יותר: 25 AED ו- 1.6 AED לכל קילומטר. יש תעריף מוגבר בלילה.


השכרת רכב באבו דאבי פופולרית כמו מוניות. לחברות השכרת רכב יש משרדים בשדה התעופה, בבתי מלון גדולים ובמרכזי הקניות. הכבישים בעיר נוחים, אין פקקים, אך אין מספיק חניות בחינם. מחירי החניה מתחילים ב -2 AED לשעה.


בירת איחוד האמירויות הערביות היא סיפור מזרחי בפרשנות מודרנית. אחת הערים המפוארות בעולם עם אוכלוסייה של כמעט מיליון. עיר עליה אפשר לדבר רק במידה מצוינת: הכי יקרה, הכי ירוקה, הכי גבוהה, הכי מהירה ... במילה אחת, הכי הרבה, הכי הרבה.




13,228 צפיות0 תגובות
bottom of page