top of page

המדריך המלא לחופשות באבו דאבי, 2021 - אטרקציות, בילויים, חופים, מחירים, מידע חשוב ,תחבורה ועוד...


אבו דאבי היא עיר בירה מודרנית ועיר נופש באיחוד האמירויות, הממוקמת על אי במפרץ הפרסי. מטרופולין זה מציע לאורחים את כל הדרוש להם לשהייה נוחה ומעניינת: מלונות עם עיצוב פנים מעולה ושירות הגון, חופים חוליים מפוארים, פארקי שעשועים, מסעדות ומוזיאונים יוצאי דופן. והאדריכלות המסוגננת של בירת האמירויות דומה לעיר העתיד מסרטי מדע בדיוני ...


חול לבן שלג של חופים, צמחייה של אזמרגד, שהחום הנצחי לא יכול להתמודד איתם, הרחובות שטוחים כל כך עד שנראה שהם נמשכים מתחת לסרגל וגורדי שחקים מסחררים.

זוהי עיר שתוך כמה עשורים הגיחה בין המדבר חסר החיים ומאתגרת את הטבע עצמו.

אגדה ערבית השזורה בקצב המהיר של חיי העסקים המודרניים, המסורות והטכנולוגיות והעתיקות .

אבו דאבי מצדיק לחלוטין את מעמדו המטרופוליטי, הוא יודע לארח תיירים


אגדת העיר

אמירות אבו דאבי החלה להתפתח במהירות במחצית השנייה של המאה ה -20, אם כי יישובים בסמוך לעיר המודרנית קיימים מאז האלף השלישי לפני הספירה, על פי ארכיאולוגים. כשמסתכלים על בירת אחת האמירות הגדולות ביותר, קשה להאמין שבתחילת המאה ה -20 באתר אבו דאבי היו מבצר והתנחלות דייגים (אם כי מגורי השייחים היו כאן כבר ב מאות 18-19).


האגדה, המזוהה עם היווצרות המטרופולין, מספרת על ציידים וזזלים (מתורגמים מהערבית "אבו-דאבי" - "אבי הגזלה"). האגדה מספרת כי הגזלה הובילה את הציידים הצמאים לאי, שהיה בו מקור מים מתוקים. הציידים, בתורם, חסו על החיה, והקימו יישוב ליד המעיין שנמצא באורח פלא.


אך המקור המדהים באמת לצמיחה והתפתחות של העיר באי היה שדות הנפט שהתגלו ליד אבו דאבי בשנות ה -60 של המאה הקודמת. הקמת מבנים וכבישים מודרניים הפכה את נמל המחוז לעיר גורדי שחקים מפוארים, מלונות ומרכזי קניות שנראים כמו ארמונות.



 

חשוב לדעת

למרות המראה האולטרה-מודרני שלה, אבו דאבי נותרה עיר מסורתית למדי, שתושביה הם בעיקר מוסלמים ומקפידים על סטנדרטים נוקשים של התנהגות.


האיסורים שנקבעו בחוקי האמירות נוגעים לייבוא ​​אלכוהול לשטחם ולשתייתו במקומות הלא נכונים.


ניתן לייבא לא יותר מ -4 ליטר אלכוהול מכל סוג לאדם ו400 סיגריות . חל איסור לייבא תרופות עם קודאין, וזני פירות.


יש גם מגבלות על ביקור במקומות ציבוריים בבגדי ים אירופיים וצילום תמונות (אינך יכול לצלם סוכנויות ממשלתיות, נשים מקומיות ).


באופן כללי, השקפות הרשויות המקומיות על התנהגות התיירים נאמנות למדי, ובמרכזי קניות תוכלו לפגוש אירופאים במכנסיים קצרים ובגדים עם שרוולים קצרים. ניתן לרכוש אלכוהול בברים ובבתי קפה הסמוכים לבתי מלון ובחנויות דיוטי פרי. לא ניתן יהיה לקנות משקאות אלכוהוליים בחנויות העיר בגלל היעדר "רישיון אלכוהול"

והשקעים במלונות בריטים.

 

מחוזות ואזורים


כל מחוזות העיר, ויש 57 כאלה באבו דאבי, כולל הפרברים, מחולקים במדויק לריבועים. הרחובות כולם ישרים, וזה מאוד נוח לתיירים שמוצאים את עצמם במקום לא מוכר.

המחוזות מחולקים באופן מקובל לעסקים ותיירים.

בחלק התיירותי ממוקמים מלונות של 3-5 כוכבים, והתשתית שלהם מותאמת לאורחי העיר.

כמעט אין מלונות בחלק העסקי, למעט אולי 1-2 כוכבים, שמתאימים יותר לסמינרים ופגישות ארגוניות. יחד עם זאת, כמעט כל אזורי העיר בטוחים לחלוטין.


האזורים הטובים ביותר באבו דאבי: איפה להישאר, איזה מלון לבחור, מחירים:

לפני שמזמינים מלון באבו דאבי, עליכם להבין את אזורי העיר. הקריטריון החשוב ביותר הוא בדרך כלל מיקום. חשוב שיהיה נוח להגיע לאטרקציות וחופים. טוב שיהיו תחנות תחבורה ציבורית בקרבת מקום. הנוכחות של חנויות מכולת ובתי קפה תהיה פלוס מובהק. וכמובן, איכות השירות במלון, מחיר ובטיחות.


הביטחון הוא פשוט - אזורים מסוכנים באבו דאבי פשוט לא קיימים. אנו נעסוק בכל השאר בכתבה הזאת



:Downtown Abu Dhabi מרכז העיר או


מרכז אבו דאבי מתאים למי שלא רוצה לדאוג לשום דבר, אלא רק רוצה להישאר במלון הגון, לאכול ארוחת בוקר המשקיפה על העיר והמפרץ, להגיע בקלות למקום הרצוי, בין אם זה חוף ים או מרכז משרדים, או מרכז הקניות הקרוב וקרוב לטיילת (בערב כייף לבלות שם), ובסופו של יום לסעוד במסעדה פנורמית המשקיפה על אורות העיר.

מחירי חדר זוגי במרכז אבו דאבי מתחילים ב -85 דולר, חדר במלון 4 כוכבים יעלה לכם 130-150 דולר.


:Corniche


האזור אידיאלי הן לתיירים והן למטיילים עסקיים.


נופשים יאהבו את החופים ואת טיילת 8 ק"מ עם מגוון מלא של פעילויות חוף.


ולמי שהגיע לבירה בנושאים עסקיים, יהיה נוח להגיע לסוכנויות ממשלתיות, קונסוליות ומשרדים של חברות גדולות, המרוכזות בשכונות הקרובות ביותר.


אנחנו יכולים לומר שהקורניש הוא האזור הכי טוב בעיר. הסיבה לכך היא התשתית המצוינת. ישנם מלונות מכל סוג שהוא - מכלכלה ועד מותרות, בתי קפה ומסעדות, חנויות ומרכזי קניות, מכוני יופי, מרכזי שירות וכל שירותים, סוללות וחופים, פארקים, תחנות תחבורה ציבורית.


חדר רגיל במלון באזור קורניש יעלה 80-100 דולר. באופן כללי, לא קל למצוא מקומות לינה בתקציב מוגבל באבו דאבי, אז אם אתם רוצים לחסוך כסף -פנו אלינו להצעת מחיר מעולה


ניתן לשכור חדר במלון ארבעה כוכבים תמורת 100 דולר, אך מלונות רשת גדולה מציעים חדרים במחיר של 250-300 דולר ללילה.


האי יאס:


פארק השעשועים פרארי העולמי, מסלול המירוץ של יאס מרינה, עולם המים יאס, קניון יאס, חוף יאס נמצאים כולם באי יאס.


האי נמצא במרחק של חצי שעה נסיעה ממרכז העיר, ויש אי גדול נוסף, סעדיאט, שניתן להגיע תוך 25 דקות.


אם אתם בנסיעת עסקים, בחירה במלון באי יאס אינה רעיון טוב.

הדרך ארוכה למרכז, וגם אם תחליטו להירגע בפארק פרארי וורלד, אתם יכולים להגיע לכאן ליום אחד. עדיף לשים לב לאזור מרכז העיר אבו דאבי או קורניש.(אם אתם בנסיעת עסקים)


אבל למי שמתכנן להירגע וליהנות, האי יאס ייתן את כל מה שהם צריכים - פארקי שעשועים, חופים, מסעדות ובתי מלון עם בריכות גג.(זה התחליף לפלמה ג'ומיירה של דובאי)


בנוסף, שדה התעופה הבינלאומי של אבו דאבי ממוקם רק 10 ק"מ מהאי יאס, מה שיהיה נוח למי שרוצה להישאר במיקום יפה ליד שדה התעופה.


הנוחות המרבית מוצעת על ידי מלון חמישה כוכבים W אבו דאבי. הוא מוקף בגן טרופי, ניצב בחלקו על היבשה ובחלקו בתוך המים, ומתחת לבניין נמצא מסלול המירוץ של יאס מרינה. לכן, אם חלמתם לצפות במירוצים ישירות מהמרפסת שלכם, אל תפספסו את ההזדמנות. וכמובן, חדרים מרווחים המשקיפים על המפרץ, מרכז ספא, בריכות גג פנורמיות ומועדון חוף עם כסאות נוח ומשקאות טעימים.



האי סעדיאט:


סעדיאט הוא אי של חופים אידיאליים, מלונות פאר ואמנות. את האזור יאהבו אלה שרוצים להירגע במלון חמישה כוכבים המשקיף על המפרץ, להשתזף על חוף פרטי, ללכת בין עצי הדקל ולאסוף צדפים.


האטרקציה התרבותית העיקרית של האי היא מוזיאון האמנות של לובר אבו דאבי, שם תוכלו לראות ציורים של לאונרדו דה וינצ'י, ואן גוך ופיקאסו, כמו גם להתפעל מהארכיטקטורה העתידנית של המוזיאון. בקרוב באי הם מבטיחים לפתוח סניף של מוזיאון גוגנהיים, כמו גם כמה מוזיאונים היסטוריים, שיהפכו את המקום הזה למרכז התרבותי של המדינה.


תוכלו להגיע למרכז תוך 20 דקות במונית או בתחבורה ציבורית. ישנם באי חמישה מלונות בלבד המתחרים זה בזה בנוחות ובאיכות השירות.



 

איך מגיעים לאבו דאבי:


בירת האמירויות העשירות ביותר באיחוד האמירויות הערביות ממוקמת על אי קטן שנשטף במימי המפרץ הפרסי החם. רק 250 מ 'מים מופרדים מחצי האי ערב אבו דאבי.

נסיעת רכבים בין העיר ליבשת מתבצעת באמצעות 3 גשרים.


שדה התעופה הקרוב ביותר לאבו דאבי נמצא 32 ק"מ ממרכז המטרופולין. שדה התעופה הבינלאומי מוכר כאחד הנוחים בעולם, משרת מדי שנה כ -14 מיליון נוסעים והוא "המטה" של חברת התעופה המפורסמת אתיחאד איירווייס.


בנוסף לחלק הראשי מחוץ לאי בשדה התעופה, יש טרמינל עירוני המאפשר צ'ק-אין לנוסעים, שממנו אוטובוס RTA לוקח אנשים לאתרי הנחיתה כל 45 דקות. (מחיר 4 דירהם).



למרבה הצער, הטיסות של אתיחאד נחשבות ליקרות כי החברה מאוד איכותית (החברה המקבילה לאתיחאד היא אמירייטס וקאטר), ולכן רוב התיירים בעולם מעדיפים את הטיסות הזולות והתכופות יותר לדובאי -ומשם מגיעים באופן עצמאי לאבו דאבי או טיסות זולות של וייז לאבו דאבי או טיסות מטורקיש איירליינס ו- S7 מעט יקרות יותר.


מדובאי תוכלו להגיע לאבו דאבי באוטובוס, במונית או להזמין הסעה. באופן סמלי, המרחק בין מרכז אבו דאבי לדובאי הוא 150 ק"מ. עם זאת, דובאי נמתחת מאוד לאורך החוף ובין הפאתי הקרובים ביותר לשתי ערים - 46 ק"מ בלבד.


הגעה מדובאי לאבו דאבי והפוך: אפשר אפילו חינם

אתם יכולים להגיע לאבו דאבי באוטובוס בחינם לנוסעי טיסת אמיירטס (מראים את כרטיס הטיסה והחברה, האוטובוס ייקח אותך למרכז אבו דאבי). אתם יכולים גם להגיע לדובאי מאבו דאבי בחינם באוטובוס של חברת אתיחאד(אם טסם עם החברה).


התחבורה הנגישה ביותר לבירה היא באוטובוסים רגילים. כביש E100 מקשר בין תחנת האוטובוסים של Ghubaiba ליד המטרו דובאי Al Ghubaiba באזור בור ותחנת האוטובוס המרכזית של אבו דאבי. אוטובוסים יוצאים אחת ל -15 דקות.


כביש E101 מחבר את המטרו אבן בטוטה של ​​דובאי ותחנת האוטובוס המרכזית של אבו דאבי. אוטובוסים פועלים פעם אחת בשעה. זמן נסיעה - שעה 45 דקות.


תעריפי הנסיעה יכולים לנוע בין AED 20 ל- AED 50, תלוי בסוג האוטובוס. אתם יכולים לשלם עבור נסיעות רק בכרטיס של Nol, שהמידע עליו מופיע במאמר על האמירויות פה.


באוטובוסים באיחוד האמירויות כללי התנהגות מחמירים; לא לעשן, לאכול או לשתות. מושבים בקדמת התא שמורים לנשים וילדים. ילדים נחשבים מתחת לגיל 12.


מונית מדובאי לאבו דאבי תעלה בין 150 ל -350 דירהם. אתם יכולים לקחת מונית בחניון מיוחד. מכיוון שהתשלום מתבצע לפי קילומטר ותלוי במרחק, כדאי לבדוק את המרחק למלון מבעוד מועד כדי למנוע תשלום יתר. ניתן להזמין מוניות הן באמצעות המוקד הרשמי של חברת RTA והן דרך האפליקציה הסלולרית (אך היא אינה מחשבת את עלות הנסיעה). או להשתמש בחברת קרים או אובר


שימו לב אם החלטם להגיע לאבו דאבי במונית אתם צריכים לסגור את זה יומיים לפני כי הנהג גם צריך לעשות בדיקת PCR כדי לכנס לאבו דאבי


בדובאי מוניות בבעלות RTA. משדה התעופה העלייה לרכב עולה 25 דירהם ו -1.75 דירהם לק"מ. עם מרחק משוער של 160 ק"מ, יעלה לכם 305 דירהם.


באבו דאבי, המוניות נשלטות על ידי טרנס AD. נסיעה משדה התעופה עולה AED 20 ו- AED 1.7 לכל ק"מ. חיוב שיחה - 4 דירהם.


עדיף לבחור כיצד לנסוע באיחוד האמירויות, בהתאם לכל מקרה ספציפי. לפעמים עלות נסיעה במונית שונה מעט במחיר, אך היא מאפשרת לכם לחסוך זמן פי 2-3 . כמו כן מוניות באיחוד האמירויות הן מכוניות נוחות ומודרניות מאוד עם מיזוג אוויר. ולנשים, יש מוניות מיוחדות עם בצבע ורוד, עם נהגת.



 

אקלים ומזג אוויר באבו דאבי


רוב השטח של אמירות אבו דאבי נכבש על ידי מדבר עם אקלים טרופי יבש. אתרי הנופש ממוקמים על איים, מהם ישנם כ -200, ועל החוף משתרעים לאורך 700 ק"מ.


האקלים באזורים אלה מאופיינים בלחות גבוהה יותר ובטמפרטורות נמוכות יותר בגלל השפעת רוחות הים. הים נגיש לשחייה כל השנה (טמפרטורת המים השנתית הממוצעת היא 27 מעלות צלזיוס). החודשים החמים ביותר הם יולי ואוגוסט (הטמפרטורות בשעות היום מגיעות ל -50 מעלות צלזיוס).


מתי העונה

העונה באבו דאבי נמשכת 9 חודשים בשנה - מסוף ספטמבר ועד מאי. ביוני, יולי ואוגוסט, גם בלילה, טמפרטורת האוויר אינה יורדת מתחת ל 30 מעלות צלזיוס. הזמן הטוב ביותר לבקר באמירות הוא אוקטובר ונובמבר. בתקופה זו הים עדיין חם מאוד, אך כדאי להימנע מביקור בחוף בשעות הפעילות הסולארית הגבוהה ביותר.


מזג אוויר נוח למי שלא יכול לסבול את החום הוא בדצמבר, ינואר ופברואר. טמפרטורת האוויר הממוצעת ביום היא 25 מעלות צלזיוס. המים עדיין מתאימים לשחייה - 20 - 22 מעלות צלזיוס. עונה נוחה לחופשות באבו דאבי היא האביב (עד תחילת מאי) עם ים חם (+ 25 מעלות צלזיוס) ) והרבה שמש.



 

החופים הטובים ביותר באבו דאבי ובסביבתה





בעיר עצמה לאורך טיילת קורניש משתרע חוף נוח באותו שם. חול דק לבן, כניסה נוחה ומשופעת למים ונוכחות כל התשתיות הדרושות (סככות, שמשיות, כסאות חוף מקלחות, שירותים) שהופכים את החוף הזה למקום מצוין למנוחה).


בחוף קורניש יש אזור בתשלום וחינם. הכניסה בתשלום עולה 10 דירהם, והשכרת אביזרים הוא בין 10 ל -25 דירהם. יש אזור מיוחד של "משפחות ונשים".


על החוף ניתן לשכור ציוד לספורט ימי (אופנוע ים, גלשן).


חוף אל באטין ממוקם באזור באותו שם. היא ציבורית וחינמית (יש אזור נשים מיוחד). השכרת שימשייה, כסא חוף ומגבות - כמו בקורניש. ישנם מספר מלונות זולים ליד החוף.


יש חופים יפים באי יאס, בסאדיאט. יש להם גם את כל התשתיות הדרושות, ולאי יאס יש אפילו בריכות שחייה. החיסרון הוא דמי הכניסה הגבוהים (25 עד 50 דירהם) והמיקום הרחק מהמרכז.


חלק מהחופים הפרטיים בארמון אינטרקונטיננטל וארמון האמירויות פופולריים גם כן. הכניסה עולה 150 דירהם ו -310 דירהם בהתאמה.


לפירוט המלא על חופי ים בחינם ובתשלום באבו דאבי לחצו פה



 

מה לראות באבו דאבי


רוב המראות של בירת איחוד האמירויות הערביות הם גורדי שחקים מודרניים עוצרי נשימה (בחלקם יש מרפסות תצפית גבוהות), ישנם מוזיאונים מעניינים (אפילו מוזיאות הלובר ).


מבצר השמור היטב מהמאה ה -18 עם ארמון השייח 'והכפר האתנוגרפי שמספרים על ההיסטוריה של האמירות ועל המסורות התרבותיות של הבדואים שהתיישבו באי. מתקן ייחודי מסוגו הוא בית החולים לבזים, המספק סיוע לציפורי הציד של התושבים המקומיים.


במקורותיו של אבו דאבי

עדיף להתחיל סיור מהמבצר והארמון של שייח 'אל-חוסן . אחרי הכל, המקום הזה הוא ששומר על המקור האגדי, סביבו נוצרה אבו דאבי.


ארמון מהאבן הלבנה עם צריחים ועצי דקל בחצר נראה מוזר מאוד ונוגע מעט על רקע גורדי השחקים המלכותיים מסביב. יש מוזיאון היסטוריה באל-חוסן, הפתוח למבקרים החל מהשעה 12.00. כניסה חופשית, נסיעה וסיור חינם במתחם.




המסגד הגדול ביותר באמירויות

כמה רחובות מהארמון נמצא המסגד הענק של זייד בן סולטאן אל-נהיאן. המבנה בולט ביופיו ובגודל הגרנדיוזי שלו. מבחוץ הוא דומה לארמון עם כיפות עגולות וארבע צינורות, אך זהו מבנה דתי פעיל, לכן בעת ​​ביקור בו מומלץ ללבוש בגדים סגורים, ולנשים נותנים בגד מסורתי כדי להיכנס למסגד.


גם המסגד הפנימי של המסגד נראה נהדר - הרצפה מכוסה בשטיח ענקי מעוצב בדוגמת איראן, הקירות הלבנים מעוטרים בציורים ופסיפסים, החצר מכוסה באריחי שיש, כמו בניין המשקף באגם. הנברשות הענקיות שמאירות את האולמות והדוגמאות המוארות על הקירות עם כתובות מוזהבות המשחזרות אמירות מהקוראן מרשימות מאוד.


הכניסה למסגד פתוח מהשעה 9.00 עד 21.00 בכל הימים למעט יום שישי. ביום שישי תוכלו לבקר בה רק בין השעות 16.30-21.00. מספר פעמים ביום יש סיורים מודרכים בחינם במסגד.




אטרקציה נוספת של אבו דאבי היא טיילת קורניצ'ה הממוקמת בסמוך למסגד. המקום הזה טוב להליכה בשעות הבוקר המוקדמות, ובהשקיעה נראה מרהיב ובערב.


ניתן להשכיר אופניים ולהנות בנסיעה לאורך הטיילת(בדומה לטיילת מרינה בדובאי) העלות (4-5 $), מכיוון שאורך הטיילת כ -10 ק"מ. אז לאורך החוף ממוקמים פארקים, מזרקות מוארות, בתי קפה, חנויות ומסעדות.



גורדי השחקים המפורסמים של אבו דאבי הם כמה מתחמי מגדלים הפזורים לאורך החוף. עדיף לראות אותם במהלך סיור בעיר (מ- $ 80).


קפה בגובה 300 מטר

המתחם הגדול ביותר של 5 מגדלי אתיחאד עם מרפסת תצפית בקומה 74 ממוקם על קו המים. גורדי השחקים במגדלים: חנויות, ובאחד המגדלים נמצא בית מלון. מול המתחם יש פארק קטן עם מזרקות, שמוארים בשעות הערב. הכניסה למגדל (שיש בו בית קפה) בתשלום. כרטיס עולה 95 דירהם (55 מהם ניתן לבלות בבית קפה). האתר מציע נוף יפהפה של העיר והמפרץ הפרסי, ניתן לצלם תמונות יפהפיות על רקע גורדי שחקים.



מגדלים מהעתיד, צדף מטה וגורד שחקים "נופל"

מגדלי גורדי השחקים אל בהאר הם פרשנות מודרנית לאדריכלות צפון אפריקה העתיקה. עיצובם החיצוני יוצא הדופן משולב עם טכנולוגיה מתקדמת - לוחות נעים הנעים בהשפעת אור שמש.



יצירת מופת אדריכלית נוספת, גורד השחקים של אלדר HQ, דומה לכיור סגור מעוגל ענק עם חלונות מראות. מבנה זה הוא ייחודי לא רק מבחוץ - הנחותיו מצוידות בכל מערכות התומכות בחיים האחרונות. בבניין שוכן המשרד של חברת אלדר.



"המגדל הנטוי" זכה לכינוי גורד השחקים של שער הבירה בזכות המבנה יוצא הדופן של לוחות מתכת וזכוכית, המוטה לכיוון הים. הבנייה השתמשה גם בטכנולוגיות החיסכון באנרגיה והאקולוגיה העדכניות ביותר.



הלובר באי סדיעט

בניין המוזיאון יוצא הדופן באבו דאבי יוצר את התפאורה האידיאלית להצגת אמנות וחפצים מרחבי העולם. מוזיאון זה מכונה לעתים קרובות "מוזיאון העתיד". הוא מכיל ציורים ופסלים מתקופת העת העתיקה ומצרים העתיקה ועד ציורים של פיקאסו ומונה.


שעות פתיחה: משעה 10.00 עד 20.00 (סגור בימי שני) מחיר כרטיס מבוגר הוא 63 דירהם. ילדים מתחת לגיל 13 מתקבלים בחינם.

ניתן להשכיר קייאק ולשחות באגם שמסביב למוזיאון



ישנם מספר פארקי שעשועים קרובים מאוד לעיר הבירה (כולל באי יאס): פרארי וורלד, יאס ווטרוורלד, וורנר ברוס וורלד , כמו גם כמה אתרים אחרים ששווים ביקור.


איך חיו בדואים לפני "עידן הנפט"

הכפר האתנוגרפי (כפר מורשת- Heritage Village)

הוא מוזיאון באוויר הפתוח, שמוצגים בו חיי העמים השוכנים באמירויות. שכונותיהם של תושבי ההרים, המדבריות, נאות המדבר ואזורי החוף מועתקים כאן. בכפר תוכלו להכיר מלאכות שונות ואפילו לנסות את עצמכם כשוליה.


הכניסה לפארק ההיסטורי, שנמצא על האי אל מרינה, היא בחינם. אוכל בבית הקפה, כיתות אמן במלאכה ומזכרות בבזאר המקומי משולמים בנפרד.





מכונית מאוסף השייח

מוזיאון הרכב באבו דאבי הוא אוסף של מכוניות וינטאג שנאספו על ידי חמד בן חמדאן אל נהיאן, שייח' האמירות. האוסף כולל יותר מ -200 רכבים - מג'יפ בגובה 7 מ 'ועד מכונית מהמאה ה -19, מקרוואן גלובוס מרהיב ועד לרולס רויס ​​של אליזבת. העלות הכוללת של אוסף המכוניות הייחודי היא כ -180 מיליון דולר.


אטרקציה זו ממוקמת 60 ק"מ מהבירה בהאנגר - פירמידה. המוזיאון פתוח בשעות 9.00 עד 17.00 מדי יום. הכרטיס עולה 50 דירהם. ילדים מתחת לגיל 10 מתקבלים בחינם.


תוכלו להגיע למוזיאון באוטובוס עם סיור מודרך, מונית או רכב שכור. השכרת רכב באבו דאבי עולה מ- $ 30 ליום.




באופן כללי יש הרבה מאוד מה לעשות באבו דאבי מצרפת לכם רשימה מלאה עם פירוט על אטרקציות ומקומות באבו דאבי


אטרקציות באבו דאבי
.pdf
הורידו את PDF • 8.11MB


 

שופינג באבו דאבי


קניות באבו דאבי משווקים ועד לקניונים


השוק המרכזי שוחזר וקיבל מבנה נוח משופץ. כאן תוכלו לקנות מזכרות, עבודות יד מקומיות, ביגוד, תבלינים ועוד. המקום כולל 3 מפלסים, בראשון ישנם כמה בתי קפה בהם ניתן לאכול. הדבר הנחמד זה ההנחה הגדולה שהמוכרים נותנים כשהם מתמקחים איתכם.


השווקים הפופולריים כוללים שוק איראני עם מוצרים פרסיים (שטיחים, כיסויי מיטה, בגדים) וקיירת אל ברי (מפורסמת בזכות שפע של סחורות, בתי קפה טובים ואווירה צבעונית).


קניון מרינה, הממוקם ברובע קסירה, בולט ממרכזי קניות עם שילוב טוב של מחירים ואיכות הסחורה. חיצונית, הבניין דומה לאוהל קרקס. ישנן חנויות רבות של מותגים עולמיים, מותגים מקומיים, ישנם מרכזי בידור למשפחות עם ילדים.


קניון אבו דאבי הוא מרכז קניות גדול ונוח מאוד עם כ 200 חנויות בבניין יפה המשקיף על המפרץ.


(בכתבות הבאות אפרט על כל מרכזי הקניות בפירוט)


 

אוכל באבו דאבי


המטבח של האמירות מורכב בעיקר ממאכלים ערבים ולבנוניים. זהו מאכל המכיל תבלינים רבים (פלפל, קינמון, זעפרן, כורכום). כבש, בקר, בשר עזים, בשר גמלים ועופות שולטים בתבשילי בשר. מנות בשר פופולריות הן אל מג'ובים (בשר מבושל עם תבלינים וליים) ואל-כריס (עשוי מבשר וחיטה עם תבלינים), פריד (בשר בטאג'ין עם ירקות).


מסעדות על חוף הים מגישות פירות ים טריים ודגים. מנות פופולריות הן מדרובה (דג מלוח עם רוטב סמיך), מאשבוס (פילאף עם דגים ותבלינים).


וכמו ברוב המדינות האחרות של המפרץ הפרסי, המטבח של האמירויות מלא בירקות ושמן זית, ישנם סוגים מקומיים של עוגות מיוחדות, מתוקים - חלבה, לקמת (כדורים בסירופ) ואגוזים, בליווי קפה ותה.


ניתן לטעום את המנות הטובות ביותר מהמטבח הלאומי במסעדות Al Fanar (3 מסעדות, כולל Yas Mall).


מסעדת אל מקאם בכפר מסורתי מציעה לא רק מטבח ערבי, אלא גם טעם מזרח תיכוני אמיתי עם שולחנות נמוכים, ספות וטרסה עם חופה של עלי דקל.


המסעדה הצפה עם סיפון כפול אל-דאפרה ושבעה תבלינים (מוצגות מנות משבע אמירות) פופולריות בקרב אורחי אבו דאבי.


המסעדה בארמון האמירויות מסאלי מפורסמת בעולם, המיישמת את תפיסת המטבח העילי במנות האמירויות.


בין המנות הזמינות למנות יומיומיות, כדאי לנסות אוכל רחוב כמו בריקי פירות ים, לביבות צ'בב וקמיר (אנלוגי לסופגנייה עם סירופ).






 



2,338 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page