top of page

איפה לשחות ולהשתזף באבו דאבי: החופים המשתלמים ביותר בחינם ובתשלום

עודכן: 11 במרץ 2021

באבו דאבי תוכלו להירגע על החוף. החוף זרוע חול לבן עדין, עליו מתגלגלים הגלים החמים של המפרץ הפרסי, ישנם כסאות חוף ליד המים, בתי קפה חופי ים טובים ממוקמים קצת יותר רחוק, יש ניקיון ללא דופי ושירות לא פולשני לכל אורח בסביבה.


בעיר יש חופים בחינם שכל אחד יכול לבקר בהם, ויש כאלה בתשלום . המשולמים שייכים בדרך כלל למלונות גדולים ומכונים מועדוני חוף (beach club). רמת השירות שם גבוהה יותר מאשר בחינם. מועדוני חוף הם בחינם לאורחי המלון.

אם אתם רוצים לקבל נגיעה אישית, כסא חוף ושימשייה, להירגע בבית קפה מסוגנן ולשלוח את ילדיכם להשתעשע עם אנימטורים או במגרש המשחקים, עליכם לבחור במועדון חוף. המחירים נעים בין $ 10 ל- $ 60 ליום.

אם אתם רק רוצים להירגע מתחת לקול הגלים ולהשתזף על החול הרך - לכו לחוף החופשי. שם תוכלו לשכור כסא חוף ומטריה בתשלום נוסף של 5-10 דולר, להשתמש במקלחת, שירותים וחדר הלבשה בחינם.

על מנת לשכור כסא חוף, לפעמים הם מבקשים להציג איזשהו מסמך, דרכון או רישיון ולציין מספר טלפון נייד. כן, זה מוזר, אבל זאת הבקשה.

ישנם כמה כללים שיש לעקוב אחריהם בחופים המקומיים:

  • אתם לא יכולים לצאת מחוץ לחוף הים בבגד ים.

  • אין לשתות משקאות אלכוהוליים.

  • ובכן, באופן כללי, עליכם לנסות להתנהג בצורה הגונה ככל האפשר כדי שזה לא יסתדר כמו בסרט סקס והעיר -2.


חופים חינמיים :

 

חוף Al Bateen Beach


אל באטין הוא אחד החופים העירוניים המפורסמים ביותר באבו דאבי. המבקרים ימצאו חול נקי וקליל, ירידה עדינה למים, תאי הלבשה ללא תשלום , שירותים ומקלחות, מתקני שעשועים לילדים, מגרשי ספורט ושבילי הליכה לאורך המים .

החוף מרווח, כך שלעולם אין כאן המוני אנשים, מה שאומר שתוכלו לבלות זמן על הגלים והשמש.


חוף אל-באטין מציע נוף מקורי של הגשר המקשר בין אבו דאבי לאי אל הודאריאט (Al Hudayriat)... לאחרונה נקרא גשר זה "הגשר שלא מוביל לשום מקום", והיום נפתח בצד השני של הגשר פארק שעשועים גדול לכל המשפחה, הכולל אטרקציות, מגרשי משחקים ומגרשי ספורט , טיילת יפה , שבילי אופניים ומקומות בילוי.


החיסרון הוא היעדר בתי קפה מרובים (יש קיוסקים) וכסאות החוף ואין שמשיות ואין צל .

חלק מחוף אל באטין פתוח רק לנשים וילדים (כולל בנים, אך עד גיל 7 בלבד). הכניסה לחוף חופשית .


מלונות הכי טובים ליד חוף אל באטין:


ישנם מספר מלונות ודירות בקרבת החוף, למשל מלון הדירות Phoenix Plaza Hotel Apartments המצוידות בכל מה שצריך, כולל מטבחון ומכונת כביסה, הממוקמים 6 ק"מ מחוף הים .



מלון Dusit Thani Abu Dhabi שנמצא 4.5 ק"מ מאל באטין.


 

חוף עירוני פופולרי נוסף ממוקם על טיילת קורניש .

בצד אחד של החוף נמצא מלון ארמון האמירויות המשובח ביותר באבו דאבי , ומעבר המצר ניתן לראות את כפר המורשת האתנוגרפית . ובכן, הטיילת של 8 הקילומטרים עומדת לשירותכם, עם כל נופי העיר והים, ספסלים נוחים, עצי דקל ומדשאות, בתי קפה ומסעדות.

חוף קורנישה מחולק למספר מגזרים - חלקם בחינם, חלקם בתשלום, חלקם נגישים רק לנשים וילדים. הם נבדלים זה מזה מעט, אלא שבתשלום מעט נקיים יותר. אך באופן כללי, אין בעיות ניקיון באבו דאבי.

הכניסה לחלק בתשלום עולה כ -3 דולר. בנוסף, עליכם לשלם עבור השכרת כסא חוף ומטריה (10-15 דולר).

ניתן לשכור כסאות חוף ומטריה בחלק החינמי . אתם לא יכול לקחת ולשכב על כיסוי המיטה שלכם. לשווא יש חול כה רך.

החוף משקיף על האיים הסמוכים אל מרינה ולו-לו. הודות לאיים אלה, אין גלים על קורניש, מה שאומר שהחוף אידיאלי לאורחים עם ילדים קטנים.


מלונות הכי טובים ליד חוף קורניש

אם אתם רוצים להתפאר, הישארו במלון חמישה כוכבים של Emirates Palace, חוו יוקרה ערבית אמיתית, אכלו צדפות, ביצים בנדיקט בארוחת הבוקר ושתו קפה עם שבבי זהב. ארמון האמירויות הוא האנלוג של הבירה למלון בורג' אל ערב(מלון המפרש) בדובאי.


אם אתם רוצה שיק, אך בתקציב, בחרו The St. Regis Abu Dhabi. הליכה של כמה דקות לחוף הים, נוף פנורמי, מיטות קינג סייז נוחות, ארוחות בוקר טעימות, תפריטי גורמה, טרקלין פנורמי, ספא ומשרת אישי.


מלון תקציבי עוד יותר, אך באופן מסורתי איכותי הוא מלון Radisson Blu Hotel & Resort.


אפשרות נוחה ויחד עם זאת חסכונית - מלון Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana ממוקם במרחק של שלוש דקות הליכה מחוף הים. לאורחים מוצעים חדרים מרווחים עם נוף לעיר ולמפרץ, מספר בריכות ורמת שירות גבוהה.

בקצרה על טיילת קרוניש: טיילת קורניש, הנקראת גם טיילת קורניצ'ה, משתרעת לאורך 8 ק"מ לאורך הים ואחד הרובעים המרכזיים של אבו דאבי, Al-Hubeira. זה המקום המושלם לטייל למי שרוצה משהו בהיר אך לא יודע מה. יש אזור להולכי רגל מרווח, שבילי אופניים והשכרת אופניים (כ -4 דולר לשעה), מגרשי משחקים לילדים, בתי קפה ומסעדות, אם כי אין רבים כמו שהיינו רוצים, פארקים ומזרקות , וחוף מעולה המצויד בכל הדרוש לבילוי בחוף.

טיילת קורניצ'ה היא מקום נהדר לריצת בוקר או טיילת ערב, אך אחר הצהריים, במיוחד בשעות הצהריים, יהיה חם כאן. הטיילת ממוקמת 3 ק"מ ממרכז העיר, כך שתוכלו להגיע לכאן ברגל, במונית או באוטובוסים מספר 005, 034 ו -063


 

חוף Abu Dhabi beach


חוף זה צמוד לחוף קורניש. כאן, חול קליל נקי, ירידה עדינה למים, ניקיון ומעט אנשים - הרבה פחות מאשר בקורניש.


אין שמשיות וכסאות חוף להשכרה בחוף אבו דאבי; בשביל ההנאות האלה עדיף ללכת לקורניש. יש דברים בסיסיים כמו מקלחות, חדרי הלבשה ושירותים. אבל יש כאן כמה יתרונות שאין עליהם עוררין - הרבה מקום פנוי, חול נקי, שעליו גוללים גלי השמש של המפרץ הערבי ונופים מדהימים של גורדי שחקים מאחור ואיי לו לו (LU LU) מלפנים.


חוף זה אידאלי לפיקניק שקיעה, מדיטציה ורגיעה מאנשים.


מלונות הכי טובים ליד חוף אבו דאבי:

מלון Courtyard by Marriott World Trade Center ממוקם 10 דקות הליכה מחוף הים. הוא מציע חדרים מרווחים עם מיטות נוחות, ארוחת בוקר טעימה ובריכת גג.


מלון Eclipse Boutique Suites דירות יוקרה במחיר צנוע מאוד - סוויטת מנהלים זוגית עם מטבח תעלה לכם בין 80-90 דולר.



חופים בתשלום:

 

חוף Saadiyat beach (באי סעידאט)



חוף האי סעדיאט משתרע על פני 400 מטרים. מקום זה ייקח אותכם לגלות את המים הטורקיזים של המפרץ הערבי!

חוף סעדיאט הוא חולי לבן ורך, נקי מאוד, גם מבוגרים וגם ילדים ירגישו כאן בנוח. (החופים מדמים כאילו אתם במלדיבים)


החוף מצויד בכל מה שצריך: ניתן לשכור שמשייה וכיסא חוף, יש מקלחות ושירותים, לוקרים, ושירות לא פולשני

יש חניה ליד החוף.


החוף בתשלום. דמי הכניסה הם כ -7 דולר למבוגרים, 4 דולר לילדים. ילדים מתחת לגיל 6 הולכים לחוף ללא תשלום.

השכרת כיסא חוף ושמשייה תעלה לכם כ- $ 14.


על החוף ישנם כמה בתי קפה חמודים , בהם תוכלו לסעוד על המרפסת, ואפילו לשתות אלכוהול.

יתרונותיו של החוף כוללים את צבע הכחול היפה של המים, חול פנינים עדין, שירות איכותי ובונוס לא צפוי, את צבי הים הנדירים של הביסה, שמטילים כאן את ביציהם.

במקור, חוף חול זה היה אתר הקינון של צבי הים. מאז שנת 2010 השקיעה האמירות כמה אלפי יורו כדי להפוך אותה למקום מוגן ביותר בו בקעו יותר מ- 650 ביצים בשנים האחרונות.


9 ק"מ של מים צלולים וחולות לבנים מחכים לכם ...


דרכי הגעה לחוף: אפשרי להגיע לכאן באוטובוס מס' 192, 401, התחנה נקראת Saadiyat Public Beach.


מלונות הכי טובים ליד חוף סעדיאט:


מלון Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas ממוקם קו ראשון לים. למלון חוף פרטי משלו. חדרים מפוארים עם נוף לגן הטרופי או לים, ארוחת בוקר על המרפסת, מספר מסעדות, מגרשי ספורט ומגרש טניס, בידור לילדים, ספא ומועדון כושר מחכים לכם.


מלון Rixos Premium Saadiyat Island Ultra All Inclusive ממוקם גם בקו ראשון לים. תוכלו לבקר בחוף פרטי עם פארק מים ובריכות שחייה, מסעדות, מרכז ספא, חדרי כושר. מועדון ילדים פתוח לילדים.


מלון Saadiyat Rotana Resort and Villas מציע לאורחים חוף פרטי, חדרים אלגנטיים עם אלמנטים מזרחיים, מסעדות וברים, שתי בריכות שחייה עם מרפסות שמש ירוקות ובר חוף, מרכז ספא, מגרשי ספורט, מועדון ילדים עם בריכה, מגלשות ואזור קולנוע.



 

חוף Yas beach (באי יאס)


האי יאס מציע לאורחיו של אבו דאבי מגוון שלם של בילויים: פארק המים Yas Waterworld ,פארק שעשועים מלא באקסטרים והיחודי בעולם Ferrari Park עולם של הנאה מקניות בקניון Yas Mall, ושלל פארקים נוספים וחוף נהדר


החוף שייך למלון חמישה כוכבים W Abu Dhabi. כל התשתית הדרושה מחכה לכם: כסאות חוף ושמשיות נוחות, מקלחות ושירותים, חדרי הלבשה, פינות משחק לילדים ומגרשי ספורט, כמו גם בתי קפה מסוגננים עם טרסות חיצוניות בהן תוכלו לסעוד עם נוף למפרץ ולנוף העיר העתידני.


על החוף יש שירות של חמישה כוכבים שעוזר לכם לברוח מדאגות ולשקוע בצל של עצי דקל, רשרוש הגלים ורעננות הקוקטיילים.


כניסה לחוף עולה 14 דולר למבוגרים ו -7 דולר לילדים בימי חול, ובסופי שבוע 28 דולר למבוגרים ו -14 דולר לילדים. המחיר כולל שימוש בכסא חופות ושימשייה.


לאורחי W Abu Dhabi יש גישה חופשית למועדון החוף. יש גם ספא, שתי בריכות על הגג עם מרפסות שמש פנורמיות, שש מסעדות וצוות מועיל.


יתכן שבחרת מלון, אך הוא ממוקם הרחק מחוף הים. אל תמהר לסרב. מלונות רבים מציעים שירות הסעות חינם לחוף הקרוב והמכור ביותר שנמצא ליד המלון שלכם



 

החזיקו את הדרכונים והקרם הגנה! אנחנו ממריאים בקרוב מאוד!


לעוד כתבות והמלצות למלונות וטיפים ניתן למוצא-''המדריך המלא לאבו דאבי ''

(הכתבות מתעדכנות מידי יום)

1,393 צפיות0 תגובות
bottom of page