top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

הכירו את טרה סוליס: Tomorrowland מגיע לדובאי עם מתחם יוקרה.

פספסת את פסטיבל המוזיקה הכי מדובר בקיץ? אל תדאגו! טומורולנד מצאו בית חדש לחורף, באיחוד האמירויות.


כשטומורולנד והטבע היוקרתי של דובאי יתנגשו, אנחנו יודעים שזה יהיה לא פחות ממשולם. המתחם מתואר כ"נווה מדבר קסום", טרה סוליס היא חווית גלמפינג בלב הדיונות הערביות של דובאי עם בריכה מהממת, מסעדות טעימות וכמובן מוזיקה נהדרת - והרבה!!!


במה שונה טרה סוליס מטומורולנד?

טרה סוליס מציעה לאורחים משהו קצת שונה מהמקבילה הפלמית שלה. הפעם אתם מוזמנים להביא איתכם את התלבושות הכי נוצצות, החוויה בהחלט תהיה יוקרתית. תחשבו יותר על נסיגה מהמציאות בתוך נווה מדבר מאשר סוף שבוע ללא שינה עם המון שלוליות בוץ וגשם.


אבל זה בהחלט לא אומר שייעשו פשרות בהפקה, שכן טרה סוליס הבטיחה חוויה מוזיקלית כמו Tomorrowland - תוך שהיא מתגאה באחת הבריכות הגדולות בעיר ובמתחם אקסלוסיבי יוקרתי.



עם שלוש אפשרויות אירוח שונות לבחירה - אוהלי ה"גלמפינג" - פולאריס, חדרים יוקרתיים - פרסיד, ובקתות בריכת אוריון, עם בריכות שכשוך פרטיות משלהן (כל אחת כולל מיזוג אוויר) - טרה סוליס תהפוך, ללא ספק למפלט האידיאלי עבור אלה הזקוקים למנת הקסם של Tomorrowland במהלך חודשי החורף.



ניקולס ונדנביל, מייסד טרה סוליס דובאי, אמר: "אנו נרגשים לקבל את פני האורחים לטבול ביעד מדברי מיוחד במינו, שבו יצירת זיכרונות והנאה הם אבן היסוד של מה שאנחנו עושים. כל מה שאנחנו מציעים עוצב בקפידה כדי לספק לכל מי שמבקר חוויה שלא דומה לשום דבר אחר בעולם".


לידיעת המעוניינים - כל 3 החודשים הראשונים כבר כמעט אובר בוקינג.



158 צפיות0 תגובות
bottom of page