top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

כחלק מתוכנית תחבורה חדשה RTA תציג מוניות לנהיגה עצמית בדובאי.

5% מצי המוניות של דובאי יהיו מוניות בנהיגה עצמית עד שנת 2023


מה זה RTA ועל מה הם אחראים?

הרשות לכבישים ותחבורה. היא נוסדה בשנת 2005 והיא אחראית על תכנון וביצוע פרויקטי תחבורה ותנועה, לצד חקיקה ותכניות אסטרטגיות של תחבורה בעיר.

היא גם ספקית שירותי התחבורה הציבורית היחידה הכוללת את המטרו של דובאי, חשמלית דובאי, אברס, אוטובוסים, אוטובוס מים בדובאי, מוניות מים ומעבורת דובאי יחד עם מוניות דובאי וחברות המוניות המורשות שלה.


אותה RTA חתמה לאחרונה על הסכם שותפות בגיבוי ג'נרל מוטורס, להפעיל מוניות ללא נהג ושירותי תחבורה משותפים בדובאי, מה שהופך אותה לעיר הראשונה מחוץ לארה"ב שהפעילה כלי רכב כאלה.


חמישה אחוזים מצי המוניות של דובאי יוסבו למוניות לנהיגה עצמית עד שנת 2023, כך הודיעה רשות הכבישים והתעבורה ביום שבת.


המהלך מגיע כחלק מהתכנית האסטרטגית של תאגיד מוניות דובאי (DTC) 2021-2023 שאושר על ידי מטר מוחמד אל טייר, מנכ"ל, יו"ר דירקטוריון רשות הכבישים והתעבורה (RTA).


"אנו נחושים לספק חוויה ייחודית בענף המוניות ברחבי העולם על מנת להקל על תנועת אזרחים, תושבים ותיירים", אמר אל טייר.


"אנו שואפים לספק שירותי ניידות הכוללים אפשרויות מגוונות מבחינת רמת הנוחות והטיפול במוניות המודרניות, בין אם זה שירות לימוזינה, מונית מנמל התעופה, מונית נשים ומונית משפחתית. המאמצים שלנו מתמקדים במענה לצרכי הלקוחות באמצעות שיפור מתמשך, במיוחד פלטפורמות חכמות ", הוסיף אל טייר.


אל טייר חזר על המחויבות של RTA לשפץ את תחום המוניות בדובאי באמצעות העסקת בינה מלאכותית ומערכות חכמות לשיפור הביצועים ואושר הלקוחות.



קרדיט: GULF NEWS

36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page