top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

מגיעים לכבוש גם את דובאי - חיים וג'ניה טרסול Chaim & Jenia Tarsol LIVE | 31.05.2022 | Dubai

חיים הוא מוזיקאי ישראלי, שהמוזיקה האורגנית והעתידית שלו מעוררת הרבה עניין ברחבי העולם. היצירות שלו מצאו מקום בכמה מהלייבלים הבולטים בתעשייה, כולל BPitch Control, Rumours, SupplementFacts, Visionquest, Disco Halal, Saved, Cocoon ועוד רבים.


עם כישרון להוציא להיטים כמו "Love Rehab" והמנון איביזה "Blue Shadow", חיים נמצא בחזית תרבות המוזיקה האלקטרונית פורחת. חיים יוצר פסקול בלתי נשכח. הצליל המיוחד שלו הוא טווח עשיר ומגוון, המחבר בין כדור הארץ, הרוח והחדש, הגוף והנשמה. בסטים שלו הוא יוצר פסיפס, שטיח של צלילים אורגניים ואנלוגיים שלוקחים את רחבת הריקודים עמוק פנימה וגבוה לשמיים. מהמלודי המרגש ועד לצלילים המדבריים החודרים. ניתן להבחין בהבנתו ובכבודו לקלאסיקות בסטים שלו, כשהוא שוזר ללא מאמץ את המאזינים בין אבני חן מוכרות לטכנו. עם ערימה של רצועות חדשות שטרם שוחררו, חיים נרגש לחקור חוויות סוחפות חדשות. אמן שלא קשור לשום ז'אנר, אלא לרגשות של שחרור ושמחה, חיים יוצר מוזיקה שהיא אוניברסלית.



ג'ניה טרסול הוא דיג'יי טכנו וותיק, שהספיק לתקלט בכמה מהמקומות השווים ביותר בארץ ובעולם. בין היתר, הוא תקלט גם בחתונותיהם של בר רפאלי ועדי עזרא ושל ויהודה לוי ושלומית מלכה. בנוסף, הוא הקים עם אושרי כהן את הליין "Friendly Fire". טרסול בשיתוף פעולה ארוך עם הדיג'יי הישראלי המצליח ביותר בעולם, גיא גרבר, ומתקלט קבוע בליין שלו באיביזה - "Rumors".


ביקורים בניו-יורק, פנמה, טולום במקסיקו, יוון, איטליה ועוד... יש באמתחתו גם לייבל חדש שפתח עם חיים בשם בלו שאדו ורמיקס למגית קקון. כל זה קורה אחרי תקופה של פריחה שבה שימש כרזידנט של ליין הרומורז של גיא גרבר באיביזה, ניגן בסירקולוקו ולצד ז'אן מישל ז'אר במצדה, בפסטיבל בלטון סאונד הענקי מבית סזיגט בהונגריה. בדרך הוא גם מצא את עצמו מנגן באיביזה בק טו בק עם מסיאו פלקס.

גם כמפיק הוא לא טומן ידו בצלחת וכבר מחזיק באמתחתו רליסים ברומורז, פארקט ודיג דיס.



הפעם הם מגיעים יחד לדובאי כדי לשתף אותנו בחוויה הייחודית הזו.

מועדון - BLU Dubai - שממוקם במלון - V Hotel Dubai, Curio Collection by Hilton


לאתר הרשמי של המועדון והזמנת מקומות >>לחצו כאן<<

90 צפיות0 תגובות
bottom of page