top of page

מועדון החוף VISTA MARE

עודכן: 29 בינו׳ 2021

קלאב ויסטה מארה, מועדון פרימיום על חוף הים, הוא אחד היעדים הפופולאריים ביותר בפאלם ג'ומיירה בקרב תיירים ותושבים כאחד.



הוא משתרע על טיילת בפאלם ג'ומיירה, עם שטח עצום של כמעט 50,000 מ"ר על החוף ועוד כ- 30,000 מ"ר בקומה ראשונה. זהו מקום שכולו לייפסטייל עם מסעדות יוקרתיות המגישות מגוון מדהים של מאכלים מזרח תיכוניים, איטלקיים, אתיופים ועוד. בכל מסעדה במועדון יש מקומות ישיבה על גבי טרסות בפנים ובחוץ, כשחלקן יושבות ממש על החוף. מכולן נשקפים נופים מרהיבים של הים...


אם אתם בקטע של ברים ומסעדות ואווירה נינוחה של סתאלבט על החוף, זה המקום בשבילכם!

מסעדת החוף Breeze Beach Grill, הממוקמת בפינת הטיילת פאלם ג'ומיירה, היא מקום מושלם למנוחה וכיף עם נוף לים, בין אם זה בשעות אחר הצהריים, בשעות היפות של השקיעה או בשעות הערב לאיזה משקה. המקום גם ידידותי לחיות מחמד, כך שתוכלו להביא גם את החבר השעיר שלכם ליום נפלא בשמש.


עוד מקום מועדף הוא Tap House – a top gastropub, שמציע שפע של מסכים לשידורי ספורט לייב ותפריט עמוס בקלאסיקות של פאבים ומגוון מנות לבנוניות של פירות ים, מנות דגים מקומיים וטריים וגם אפשרויות למנות חצי חמות וקרות טעימות.


אם אתם מחפשים בילוי לילי תוסס, Palm Bay תמיד ייתן לכם תשובה לכך. ממוקם בקצה הנגדי ל- Breeze Beach Grill. מקום שיקי ומגניב שמציע שפע של מבצעים לאורך כל השבוע, כולל ערבי נשים, בראנצ'ים, מבצעי כנפיים ללא הגבלה וארוחות על האש.


בא לכן על ערב נשים?

תוכלו ליהנות מליל הנשים החדש Havana Ladies Night בבר / מסעדה PALM BAY, חמש שעות של משקאות ללא הגבלה לנופי הים בכל שבוע!





ערב כזה מתרחש מידי יום שלישי בין השעות 19:00-24:00 ועלותו 100 דירהם בלבד (לערב משקאות חופשי זה ממש זול בדובאי).

אז למה אתן מחכות בנות?!


להזמנה: Reservations@palmbaydubai.com

וואטסאפ: 971-58-594-1834+

פרטים נוספים באתר: www.palmbaydubai.com


34 צפיות0 תגובות
bottom of page