top of page

רובע חדש נפתח בדובאי מתחם Bla Bla עם מועדון חוף

רובע מסעדות חדש בשם

המקום החדש, בלה בלה, יספק את כולם והוא אמור להיות הנכס העצמאי הראשון באזור המורשה לאלכוהול, שיש, מוסיקה וריקודים. בין אם אתם מחפשים כפכפים נינוחים יותר ואווירת חולצות, ובין אם אתם מחפשים להתלבש כמו בשנות התשעים, המקום החדש הזה יכוסה על כל הבסיסים.

נפתח בדצמבר ב Jumeirah Beach Residences בדובאי, שיאכלסו 20 ברים, 3 מסעדות ומועדון חוף. על טיילת The Walk המתחם החדש משתרע על שטח של 100 אלף מ"ר.


האורחים יכולים ליהנות ממסעדות וברים מורשים, נרגילה ותכנית ריקודים ומוזיקה. בשלב הראשון יפתח מועדון Bla Bla Beach Club עם בר ותכנית בידור משלו, ונוף פנורמי של האי Bluewaters וגלגל הענק Ain Dubai.


הקומה הראשונה של המועדון בן שתי הקומות תתפס על ידי בר חוף בסגנון באלי ובקומה ה2 האורחים ימצאו 8 אזורים מסוגים שונים: שלושה על המרפסות וחמישה בתוך המבנה, כולל בר רטרו אירי, בר בסגנון הוליוודי וחדר הקלטות (לא זוכרת באיזה סגנון)


כבר בחודש דצמבר ייפתחו לאורחים שלוש מסעדות בלה בלה עם הרשאה לשבת ליד הבריכה האורחים ימצאו מסעדות איטלקיות ויפניות, וכן בית מעשנים בסגנון טקסס, בו תוכלו לטעום חזה מעושן, עוף בגריל מזוגג בדבש וצלעות טעימות.


בשלב השני, עד סוף 2020, ייפתחו 9 ברים נוספים בסגנונות ובנושאים שונים - על שטח של 22 אלף מ"ר. . מתוכנן שהאורחים יבלו את כל היום ברובע: ראשית ישחו בבריכה, ייהנו מקוקטיילים בבר עם השקיעה, ואז יישארו לארוחת ערב באחת המסעדות.


מזכירה - מוקדם יותר, בנובמבר 2020, נפתח רובע מסעדות חדש בדובאי, בשטח מתחם פוינט בפאלם ג'ומיירה. מחוז המזון כולל 13 מסעדות וברים מורשים של מותגים שונים בשתי קומות.


ניתן לארח את האורחים גם בתוך המתחם וגם על הטרסה - והם משקיפים על מזרקת הריקודים הגדולה בעולם. בקומה השנייה יש 10 מסעדות, ביניהן: Dibba Bay Oysters, Reif Japanese Kushiyaki, Sticky Rice, The Roost ושתי ברים Bramble Bars. בקומת הקרקע נמצאים Silk Gelato ו Boon Coffee.


כדי לסכם את הכל, יש מגלשה למבקרי המקום שמחליטים לעלות

331 צפיות0 תגובות
bottom of page