top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

בלאק קופי לייב בדובאי - Black Coffee Dubai Live set - יום שישי 13.05.22

ערב של מוזיקת האוס אפרופוליטית, דיג'י בלאק קופי חוזר לעיר לנגן סט ב-WHITE Beach Dubai. יצטרפו אליו על העמדהדיג'יי פול סוונסון יחד עם דיג'יי פרדריק סטון, שידוע במנגינות הפיוז'ן שלו.




עולם המוזיקה האלקטרונית מלא במפיקים מצליחים, שעל אף הכישרון שלהם, לא ניתן לומר שיש להם צליל ייחודי ושונה מן האחרים. אבל כשמדובר בבלאק קופי, ההפך הוא הנכון. המפיק והדיג'יי המוכשר הוא אחד מהאמנים הייחודים ביותר בעולם המוזיקה האלקטרונית והוא ידוע ברב גוניות שלו וביכולת לשלב אלמנטים שונים רבים לתוך יצירה מובהקת אחת. בשנים האחרונות, המפיק הפך לאחד היוצרים המבוקשים בסצנה ובזמנים שלפני הקורונה הוא עמל על סיבובי הופעות בכל רחבי העולם, הופיע בכל הפסטיבל הגדולים ביותר, היה רזידנט במועדון הנחשב, HÏ באיביזה וכמובן יצר המון מוזיקה מעולה.



אנקוסינאת'י אינוסנט מאפומולו הוא שמו האמיתי וכיליד שנות ה־70 בדרום אפריקה, מאפומולו לא הכיר מציאות אחרת מלבד משטר האפרטהייד, שהגביל והפלה אותו בשל היותו שחור. בגיל 14 – בעודו חוגג עם רבים ברחובות את שחרורו של נלסון מנדלה מהכלא – עברה מכונית ופצעה אותו קשה בידו השמאלית. תאונה זו גרמה לו לאובדן שליטה על היד, מגבלה לא פשוטה למי שהחל זה עתה לתקלט. "חששתי מאוד לעתיד הקריירה המוזיקלית שלי אחרי הפציעה", מאפומולו נזכר. "הסתכלתי על די.ג'ייז שתקלטו עם וינילים וראיתי כמה קשה להכניס ולהוציא את התקליטים מהשרוול ביד אחת. היו לי מחשבות עמוקות בנושא: האם זה נגמר בשבילי או שיש לי עוד במה להילחם? זה שיבש אותי לתקופה ארוכה. אבל במקום לחשוב החלטתי פשוט להתחיל לעשות".

ההתמודדות הנפשית הקשה וההחלטה להתגבר על המגבלות, הביאו את מאפומולו לתובנות עמוקות בקשר לתפקידו ומחויבותו כלפיי הסביבה. "אם אלוהים היה רוצה שלא תהיה לי יד הייתי נולד ככה, אבל נולדתי עם שתיים ופתאום איבדתי שליטה באחת. אני מאמין שיש סיבה לכל, יש לקח מאחורי התאונה. זה הפך אותי למיוחד ונתן לי דרייב שאין לאחרים. זה גרם לי לרצות להצליח אפילו יותר, להשתמש בנסיבות כדי להעניק השראה לאנשים".

ואכן, מהרגע שבו החליט להתעקש על החלום, מאפומולו עבד קשה כדי להגיע לכמה שיותר אנשים ברחבי העולם. ב־2003 הוא נבחר לאחד משני המשתתפים הדרום אפריקאים באקדמיית המוזיקה של רד בול בקייפטאון. האירוע המתוקשר הקפיץ אותו למעמד של כוכב מקומי והתקלוטים שלו הפכו לאירועים מדוברים ועמוסי מעריצים.


בשנים האחרונות זכה מאפומולו לגל נוסף של פופולריות והכרה: האקזוטיות של הסצנה והגוון המיוחד של מוזיקת ההאוס הדרום אפריקאית גרמה לעיתונאי המוזיקה לסמן אותן כדבר החם הבא. הבאזז סביב הסצנה יצר ביקוש לאמנים המקומיים ול־Black Coffee במיוחד, במועדונים גדולים בכל רחבי העולם, כולל ה־10DC באיביזה, קונקריט בפריז והפנורמה בר בברלין.


הפעם מגיע Black Coffee למועדון החוף WHITE DUBAI שנמצא במתחם של מלון אטלנטיס. המקום לראות ולהיראות, חם ביום ועוד יותר חם בלילה.

פתיחת שערים בשעה 17:00


לכרטיסים לחצו >>כאן<<

249 צפיות0 תגובות
bottom of page