top of page

6 מסעדות חדשות יפתחו במקומות איקוניים בדובאי


ההרחבה כוללת הבאת המסעדה הסינית הידועה Mott 32 לקומה ה -73 במלון Address JBR


קבוצת Sunset Hospitality שבדובאי אמורה לפתוח שישה מקומות חדשים באמירות השנה.

וזה נוסף על Goldfish Sushi & Yakitori, שהושק בקניון הגלריה לאורך דרך אל וואסל, ביאונארי. הקבוצה כבר מפעילה 12 מקומות ברחבי דובאי, כולל Black Tap, Drift Beach Club, Lola Taberna Española, Azure ו- Mood Rooftop Lounge.


המנכ"ל אנטוניו גונזלס אמר כי תוכניות ההרחבה היו כרוכות במיקומים ייחודיים בדובאי, כולל מגדל הדקל בפאלם ג'ומיירה, בפיתוח נמל דובאי ובמלון Address JBR החדש.


הראשון ברשימה הוא מועדון האיים ג'ומיירה, ששופץ לחלוטין ואמור להיפתח מחדש באפריל. זה יכלול את הרעיון האיטלקי איזולה ריסטורנטה ואת הגסטרופוב הפופולרי ג'ו'ס האחורית, כמו גם את היופי, השיער והציפורניים של קלואי, המספרה של צ'פס ושות ', ו- RAISE Fitness & Wellness.


בעוד שאירוח השקיעה יתגאה במקומו בפרויקט הנמל החדש של דובאי על ידי פרויקטים של Emaar - פיתוח של 10 מיליון מטרים רבועים לחופי המרינה של דובאי - עם תוכניות לפתוח בית קפה ומסעדה איטלקית. הם עושים מסעדה יפהפייה חדשה בנמל דובאי בפיתוח החדש


זה כולל את המסעדה הסינית היוקרתית הנחשבת בינלאומית Mott 32, שיש לה מקומות בהונג קונג, סינגפור, בנגקוק, ונקובר ולאס וגאס. מקום שני במלון יהיה Dream, אותו מתאר גונזלס כ"מסעדה חגיגית עם הופעות חיות והופעות ", שתיפתח גם ברבעון הרביעי של שנת 2021.

אמנם זה מהווה את ההתרחבות לדובאי, אך גונזלס אמר כי ישנן תוכניות נוספות להוסיף לתיק הבינלאומי של החברה, שכבר כולל מקומות בכווית ובחריין. Sunset Hospitality יפתח את המלון הראשון של החברה בטורקיה בחודש מאי, מועדון חוף בדוחא ועוד שתי מסעדות Black Tap והשקת טרקלין הגג Mood בבירת קטאר לפני סוף השנה.

גם Sunset Hospitality תוביל את המותג Black Tap לערב הסעודית, כאשר הסניף הראשון אמור להיפתח בריאד באוקטובר השנה.



16 צפיות0 תגובות
bottom of page