top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

מסעדות בדובאי החלו להציע הנחות למחוסנים. טריק שיווקי או מוטיבציה אמיתית?

מסעדות בדובאי החלו להציע הנחות ללקוחות שעברו חיסון נגד נגיף הקורונה, על רקע מבצע חיסונים, איחוד האמירויות מתעקשת להילחם במגפה מבלי לסגור את שעריה.


איחוד האמירויות כבר חיסנו כ -2.5 מיליון מאוכלוסייתה המונה כ -10 מיליון תושבים, השיעור השני בגובהו בעולם אחרי ישראל.

"הפיצו אהבה, לא קורונה", אומרים עלוני מדיה חברתית לשלוש מסעדות המנוהלות על ידי קבוצת השקעות מובילה בעיר, ומציעים הנחה של 10 אחוז לתושבים שלקחו את המנה הראשונה של החיסון ו -20 אחוז למי שלקח שניים.

על הסועדים להציג הוכחת חיסון, כמו למשל אישור רפואי, כדי לקבל את ההנחה.

בעוד שחלק מהאנשים בירכו על המהלך, ברשתות החברתיות "הרימו גבה".

"יש שתי דרכים להסתכל על זה, או שזה עוד פעלול שיווקי, או מוטיבציה אמיתית לחסן יותר אנשים", אמר גולש אחד.


איחוד האמירויות הערביות, המורכבת משבע אמירויות כולל דובאי, החלה בחיסונים המוניים בדצמבר לאחר שאישרו את החיסונים של חברת סינופרם הסינית ויצרנית התרופות האמריקאית פייזר ושותפתה הגרמנית BioNTech.



רשות הבריאות של דובאי הודיעה השבוע כי תצטרך להקטין את היקף החיסונים לאחר שפייזר הודיעה על עיכוב משלוח בשל עבודות במפעל המרכזי שלה בבלגיה. חיסון הסינופרם עדיין זמין באופן חופשי.

למרות עלייה חדה במקרים מאז השנה החדשה, דובאי עדיין פתוחה לתיירות ומסעדות ושירותים נוספים עם כללים מחמירים והתרחקות חברתית. (ישראלים לא יכולים לצאת מהארץ),

בסוף השבוע הוחמרו ההנחיות, כאשר מספר האנשים המותרים במפגשים חברתיים ירד מ -200 לעשרה, ומסעדות ובתי קפה הורו להגדיל את המרווח בין שולחנות משני מטרים לשלושה.

63 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page