top of page

אבו דאבי פותחת את שעריה למחוסנים

עודכן: 22 באוק׳ 2021

מחוסנים מכל העולם יורשו להיכנס לאמירות ללא חובת בידוד

כל ההנחיות העדכניות לנסיעה בטוחה לאבו דאבי וממנה בתקופת הקורונה


אמירות אבו דאבי ובירת איחוד האמירויות נשארה היעד הבטוח, מעורר ההערצה והעושר התרבותי בו מבקרים המוני אנשים מדי שנה. כעת היא נפתחת לכל המטיילים המחוסנים ומוכנה לקבל גם את פני הישראלים המחוסנים בברכה וללא צורך בבידוד.

ריכזנו לכם כאן את כל ההנחיות הרלוונטיות בהגעה לאבו דאבי למחוסנים ולא מחוסנים...




אם אתם מחוסנים
  • החל מיום ראשון, 5 בספטמבר 2021, אבו דאבי הסירה את כל הנחיות הבידוד לכל המטיילים המחוסנים מרחבי העולם ומאפשרת כניסה חלקה לבירת איחוד האמירויות הערביות.

  • אבו דאבי מקבל את החיסונים שאושרו על ידי ארגון הבריאות העולמי (WHO) וחברת משרד הבריאות והמניעה (MOHAP). לבדיקת רשימת החיסונים שאושרו על ידי ארגון הבריאות העולמי, לחצו כאן לבדיקת רשימת החיסונים שאושרו על ידי MOHAP, לחצו כאן

  • כדי לאמת את החיסון או את תעודת הפטור שלך באבו דאבי, 48 שעות לפני תאריך הנסיעה שלכם, הורידו את אפליקציית הרשות הפדרלית לזהות ואזרחות ICA UAE Smart או בקרו באתר ica.gov.ae להשלמת טופס "הרשמת הגעה" וצירוף תעודת החיסון שלכם לאישור.

  • הודעת SMS תאשר את אישור טופס הרישום ותעודות החיסון ויכלול קישור להורדת אפליקציית Alhosn המאפשרת למשתמשים להציג תוצאות בדיקה ומצב חיסון ומשמשת לכניסה למרבית המקומות הציבוריים באבו דאבי, המוגבלת לאלה המחוסנים.

  • בצעו בדיקת PCRעד 48 שעות ממועד היציאה מיעד המוצא וטוסו כמובן רק אם תוצאת הבדיקה שקיבלתם שלילית.

  • עם ההגעה לאבו דאבי, הנוסעים יקבלו מספר תעודה מזהה ממחלקת ההגירה בנמל התעופה או דרך האפליקציה החכמה של איחוד האמירויות הערביות או אתר ica.gov.ae . זה נדרש להשלמת הרישום באפליקציית Alhosn.

  • כמו כן, יהיה עליכם לבצע בדיקת PCR נוספת עם ההגעה לשדה התעופה הבינלאומי של אבו דאבי, והתוצאה תתקבל תוך 90 דקות. לאחר מכן תוכל לצאת משדה התעופה ולחכות במלון שלך לתוצאות.

  • אם התוצאה שלילית, Alhosn יציג אוטומטית סטטוס 'ירוק'

  • ילדים מתחת לגיל 12 ואנשים עם פטור רשמי אינם צריכים לבצע בדיקת PCR עם ההגעה.

  • כחלופה לשימוש באפליקציה, תוכלו לבדוק באתר m.Alhosnapp.ae את תוצאת בדיקת ה- PCR האחרונה שלכם.

  • במידה ותיירים מגיעים ממדינות הרשימה הירוקה, הם יצטרכו לבצע בדיקת PCR נוספת ביום 6 (יום ההגעה ייספר כיום 1), הזמין לנוחותם בתוך יחידות האירוח במלון.

  • אם תיירים מגיעים ממדינות שאינן מופיעות ברשימה הירוקה (כמו ישראל נכון לעכשיו), הם יצטרכו לבצע בדיקת PCR נוספת ביום 4 וביום 8. בדיקות PCR יהיו זמינות לנוחותם עם לינה במלון.

לחצו כאן כדי לראות אם יעד היציאה שלך לאבו דאבי נמצא ברשימה הירוקה של האמירויות.


מחוסנים המגיעים לאבו דאבי מדובאי או אמירויות אחרות

מטיילים בינלאומיים המחוסנים במלואם המגיעים לאבו דאבי מדובאי או מאמירויות אחרות, יצטרכו לעקוב אחר אותן הנחיות. אלה כוללים הורדת אפליקציית ICA והשלמת הרישום ולאחר מכן הורדת אפליקציית אל חוסן, המהווה את שער הכניסה הירוקה לכל האטרקציות של אבו דאבי.

נוסעים ותושבים המגיעים מאיחוד האמירויות האחרות כבר לא יצטרכו לבצע בדיקת PCR בכדי להיכנס לאבו דאבי החל מתאריך 19 בספטמבר, בהתאם לעדכונים האחרונים, הכוללים את הסרת הליך נקודות הכניסה.



* למידע נוסף על מרכזי בדיקת PCR ל- Covid-19 באבו דאבי, אתם יכולים ללחוץ כאן. מלונות יספקו גם שירותי בדיקה לנוחות האורחים שלהם.


אם אתם לא מחוסנים
  • בצעו בדיקת PCR עד 48 שעות לפני מועד היציאה מישראל וטוסו כמובן רק אם תוצאת הבדיקה שלילית.

  • מטיילים לא מחוסנים ממדינות ואזורים של הרשימה הירוקה מתקבלים בברכה לאבו דאבי ללא צורך בבידוד, אך חובה עליהם לבצע בדיקת PCR ביום 6 וביום 9 (יום 1 הוא יום ההגעה)

  • נוסעים לא מחוסנים המגיעים ממדינות רשימה שאינה ירוקה חייבים להיכנס לבידוד. עם ההגעה לשדה התעופה הבינלאומי של אבו דאבי, הורידו והירשמו באפליקציית Alhosn הזמינה בכל חנויות האפליקציות לטלפונים חכמים

  • בצעו בדיקת PCR בחינם וקבלו את התוצאה תוך כ- 90 דקות באמצעות אפליקציית Alhosn ובמסרון. על המטיילים להיות מצוידים בצמיד אלקטרוני, אותו עליכם לענוד במהלך תקופת הבידוד.

  • לאחר היציאה משדה התעופה, תצטרכו להישאר בבידוד במלון שלכם במשך 10 ימים ולבצע בדיקת PCR במתקן בדיקות SEHA Prime Testing Facility ביום התשיעי. אם התשובה היא שלילית, תוכלו להסיר את הצמיד באותו מתקן.

  • אם אינכם מחוסנים ועוברים דרך מדינה של הרשימה הירוקה ממדינה שאינה ברשימה הירוקה לאבו דאבי ושהיתם פחות מעשרה ימים במדינה הירוקה לפני הגעתך לאבו דאבי, תאלצו להשלים את זמן הבידוד באבו דאבי. כלומר, זמן השהייה במדינה מהרשימה הירוקה לפני ההגעה לאבו דאבי ייחשב וייספר לקראת תקופת הבידוד של 10 ימים באבו דאבי.

  • דוגמא: נוסע א' לא מחוסן מבלה במיקום ברשימה שאינה ירוקה, ולאחר מכן מבלה ארבעה ימים במדינה של הרשימה הירוקה לפני שהוא נוסע לאבו דאבי. הנוסע יבצע בידוד של 6 ימים נוספים באבו דאבי על מנת להשלים את סך 10 הימים.

*חשוב: ילדים מתחת לגיל 12 ובעלי פטור רפואי אינם צריכים לעבור בדיקת PCR ל- COVID-19 לפני היציאה.


לא מחוסנים המגיעים לאבו דאבי דרך דובאי או אמירויות אחרות

מטיילים לא מחוסנים ממדינות 'הרשימה הירוקה' המגיעים לאבו דאבי מדובאי או מאמירויות אחרות מתקבלים בברכה באבו דאבי ללא צורך בבידוד. הם צריכים להוריד את אפליקציית Alhosn המהווה את שער המעבר הירוק לכל האטרקציות של אבו דאבי.


מטיילים לא מחוסנים המגיעים ממדינות שאינן ירוקות צריכים להיכנס לבידוד של 10 ימים באבו דאבי. אם אתם מגיעים דרך דובאי או אמירויות אחרות, תתקבלו בברכה באבו דאבי, ללא חובת בידוד לאחר השלמת 10 ימים באיחוד האמירויות טרם ההגעה.

לדוגמא: אם ביליתם 6 ימים בדובאי, בה נחתתם ואתם רוצים לבקר באבו דאבי, תצטרכו להשלים 4 ימים מתקופת הבידוד הנדרשת שנותרה לכם באבו דאבי.



* למידע נוסף על מרכזי בדיקת PCR ל- Covid-19 באבו דאבי, אתם יכולים ללחוץ כאן. מלונות יספקו גם שירותי בדיקה לנוחות האורחים שלהם.

629 צפיות0 תגובות
bottom of page