top of page

אפליקציות שימושיות/ אתרים שימושים לדובאי ואבו דאבי

עודכן: 20 בנוב׳ 2020

בזמן נסיעה, מעטים האנשים שמסתדרים עם מפה וספר הדרכה פשוט. לעתים קרובות, תיירים חושבים על מסלולים לפרטים הקטנים ביותר, קונים כרטיסים למוזיאונים ומזמינים מלונות מראש ובאינטרנט. אבל זה קורה גם שאין זמן לארגון הזה, ואז עוזרים מודרניים שאין להם תחליף נחלצים לעזרתנו - בקשות. אנו מציגים בפניכם מבחר מהיישומים השימושיים ביותר לתיירים היוצאים לחופשה באיחוד האמירויות הערביות.


 

אפלקציות לתחבורה:

Uber/Careem


אובר פועלת באיחוד האמירויות הערביות . כאן זה קצת שונה: אין בעלים פרטיים (תחבורה פרטית באיחוד האמירויות אסורה על פי חוק), רק נהגים עם רישיון מיוחד. עליהם להיות רשומים בחברות שירותי לימוזינה. מכוניות אובר באמירויות הן לקסוס יפהפייה עם נהגים מנומסים. ניתן לשלם עבור שירות כזה גם באינטרנט וגם במזומן.

אפליקציית מוניות נוספת באיחוד האמירויות היא Careem , מקבילה מקומית של Uber. לטענת תיירים, מונית זו אינה גרועה יותר והמכוניות תואמות. באופן כללי, אם פתאום לאובר לא היו מכוניות או שאתם צריכים לחכות הרבה זמן, אתם יכולים להתקשר לCareem. בנוסף, חברה זו מציעה מכוניות להשכרה.



Wojhati/Darb


שירות מעולה לבניית מסלולים בדובאי - ווג'אטי. הוא פותח על ידי שירות התחבורה של דובאי (RTA דובאי). בין אפשרויות התחבורה המוצעות ניתן למנות מטרו, אוטובוס, חשמלית, מונית וחשמלית מים. בזכות Wojhati תוכלו לגלות היכן התחנות הקרובות ביותר, זמן היציאה של התחבורה, משך הנסיעה עצמה, מחיר הכרטיסים. למרבה הצער, זה לא עובד במצב לא מקוון.

והוא הפיתרון האידיאלי ליצירת מסלולים מותאמים אישית. התוכנית פותחה על ידי שירות התחבורה בדובאי (RTA דובאי). ניתן לבחור את כל הווריאציות הידועות כתחבורה:

  • מונית

  • אוטובוס

  • רכב שכור

  • חשמלית

  • מטרו

  • שייט


משרד התחבורה של בירת איחוד האמירויות, אבו דאבי, לא נותר מאחור ויצר גם אפליקציה לשימוש נוח בתחבורה הציבורית - דרב . כל סוגי התחבורה האפשריים זמינים גם כאן, היכולת לבנות מסלולים נוחים ולראות את עלות הנסיעות. עובד באופן מקוון בלבד.


Maps.me - ללא אינטרנט - מפה לא מקוונת


יש מצבים שאי אפשר למצוא WiFi, ויש כמה בעיות באינטרנט הסלולרי. ואז מפות לא מקוונות נחלצות לעזרה. באיחוד האמירויות הערביות יש יישום מאוד נוח לכך - Maps.me. עליכם להוריד מראש מפה של איחוד האמירויות, ולאחר מכן תוכלו לבנות מסלולים ולעבוד איתה גם ללא האינטרנט.


 


אפליקציות לאטרקציות:


Big Bus Tours - הזמנת טיולים


אולי כולם כבר יודעים שהכי טוב להזמין טיולים ובידור מראש או, לפחות, באינטרנט. זה תמיד זול ונוח יותר.

סיורים באתרים דו-קומתיים מתקיימים בדובאי ובאבו דאבי. באפליקציית Big Bus Tours תוכלו לבחור סיור לפי רצונכם. הוא מכיל את כל המידע על מסלולים ועצירות. אתם יכולים גם לראות בדיוק היכן נמצא האוטובוס כרגע ומתי הוא יגיע לתחנה שלכם. נדרשת גישה לאינטרנט בכדי להשיג מידע זה.


Must2Go


לאחר סיור בעיר, בוודאי תרצו לבקר במקומות הפופולאריים ביותר באיחוד האמירויות הערביות - למשל בראש בורג 'ח'ליפה, פארק המים אטלנטיס, פארק השעשועים פרארי וורלד, הלובר אבו דאבי ומקומות רבים אחרים. על מנת לקנות כרטיסים לכל הבידור המעניין ביותר באיחוד האמירויות, אתם לא צריכים לעמוד בתורים זמן רב. יתר על כן, אם ברצונכם להגיע לבניין הגבוה בעולם בשעות הפופולריות, מה שמכונה "פריים טיים" 15:30 - 18:00, אז ייתכן שהכרטיסים במקום בקופות פשוט לא יהיו זמינים. יש יישום לפתור בעיה זו, כמו גם לרכוש כרטיסים לאטרקציות אחרות.


האפליקציה Must2Go מציעה את כל הכרטיסים האפשריים לכל פארקי מים, פארקי שעשועים, מוזיאונים ומקומות מעניינים אחרים באיחוד האמירויות הערביות. השירות כבר זכה להערכה של אלפי תיירים על היותם במדינה זרה, והם יכולים לקבל תשובות לכל שאלה שמעניינת 24 שעות ביממה בשלוש שפות - רוסית, אנגלית, ערבית. צוות שירות היישומים בוחר את ספקי השירות הטובים ביותר בעצמם, ומבטיח את התמורה הטובה ביותר לכסף. בונוס נחמד: המחירים לבילוי כלשהו נמוכים אפילו יותר מאשר בקופות. כמו כן ל- Must2Go יש In-travel card מיוחד, המעניק בונוסים נוספים והצעות ייחודיות.


Visit Dubai/ Visit Abu Dhabi - מדריך טיולים


איחוד האמירויות מתעדכן בזמנים, ולכן בערים הגדולות יש אפליקציות מדריכי טיולים רשמיות. עבור דובאי, זהו ביקור בדובאי עם תיאורים צנועים של האטרקציות העיקריות של העיר. לאבו דאבי יש גם מדריך טיולים משלו - בקרו באבו דאבי. הוספנו כאן יישומונים לאייפון. עם מבוא זה תוכלו לראות היכן יש תחנות תחבורה ציבורית בקרבת מקום, וכן אילו אטרקציות בקרבת מקום.


TripAdvisor


המלצות, ביקורות ומשאלות אישיות של תיירים ניתן לראות תמיד בתכנית TripAdvisor. כאן תוכלו למצוא מידע על לאן ללכת בדובאי, היכן לאכול או לשתות אלכוהול. לכל מוסד מידע מדויק, מחירים, מאפיינים וביקורות של לקוחות. המידע כולל צילומים, ואפילו נתונים על החשבון הממוצע, המאפשרים לכם להעריך את יכולותיכם ולהכין תקציב.


Louvre Abu Dhabi


המדריך מספק מידע מקיף על מוזיאון הלובר באבו דאבי. הנתונים כוללים את מאפייני כל התערוכות, שעות הפתיחה של המוזיאון והמחירים הנוכחיים. במהלך ההליכה העצמאית, מדריך האודיו המובנה בתוכנית יהיה העוזר הראשי.



Groupon


מי לא מכיר את גרופון הישן והטוב? אנו משתמשים בזה באופן פעיל כאן. בהנחה גדולה תוכלו להשיג כרטיסים לכל מופע, לצאת לעיסוי, להסתפר, לעשות ציפורניים, לצאת לטיול, להירשם לקורסי הכשרה וכו '. וכו '



Dubai Calendar - ארועים בדובאי


כדי להתעדכן באילו אירועים מתוכננים בדובאי ולבקר באחד מהם, תוכלו להשתמש ביישום שימושי כזה כמו לוח השנה של דובאי. כאן תראו פירוט מפורט עם קונצרטים, תערוכות, פסטיבלים, ספורט ואירועים אחרים.



 

אפליקציות אוכל:


Deliveroo


פלטפורמת Deliveroo ידידותית במיוחד , זמינה באפליקציה ובאמצעות הקישור. יתרונות : תפריט עם תמונות, מגוון עצום של מסעדות, מבצעים והנחות מתמידים (לפעמים זול יותר להזמין מאשר לבשל); משלוח מהיר.


Zomato - טוב למי שהולך להיות הרבה זמן בדובאי או לחזור לפה כמה פעמים בשנה


זומטו הוא תחליף של Deliveroo, אבל יש פיצ'ר אחד מגניב - תוכלו להשיג את Zomato Gold תמורת 175 דירהם וליהנות מההצעה "2 במחיר אחד" באחת מ- 1450 המסעדות בארץ במשך שנה שלמה. חשוב לציין כי הזהב תקף רק בביקור במסעדות, ויש הנחות יומיות נפרדות למשלוח




bottom of page