top of page

בדובאי יונפקו לתיירים כרטיסי "אושר"




עם הגעתכם לדובאי, תיירים יקבלו כרטיס הנחה "אושר".


דובאי, איחוד האמירויות הערביות. רשויות ההגירה בדובאי השיקו כרטיס הנחה חדש לתיירים המגיעים לאמירות. כרטיס האושר בחינם יעניק למטיילים גישה למגוון רחב של הרשאות בלעדיות, הנחות ומבצעים מיוחדים במהלך חופשתם באמירות.


הכרטיסים יינתנו לתיירים עם הגעתם לשדה התעופה הבינלאומי של דובאי. מחברם הוא המנהל הכללי למגורים ויחסים בינלאומיים בדובאי (GDRFA דובאי).


כדי להוריד את היישום ALSAADA Tourist, תיירים יצטרכו לסרוק את הברקוד המצוין במפה, ואז להזין את מספר הדרכון ותאריך הגעתם לאמירות כדי להפעיל את היישום. הכרטיס יפתח גישה לכל ההנחות והמבצעים המיוחדים של שותפי ALSAADA.


הכרטיס יושבת כאשר תעזבו את האמירות, אולם בביקור השני אתם תוכלו לקבל כרטיס חדש. היוזמה נועדה לתמוך במחויבות של איחוד האמירויות הערביות לספק לתיירים שירות יוצא מן הכלל.


ניתן להשתמש בכרטיס התיירות של ALSAADA במסעדות, אתרי תיירות, מכוני יופי, משרדי המרת מטבע ובנקים, בעת השכרת רכב, רכישות מקוונות, בעת רכישת מוצרים לבית, קניות מקוונות, כמו גם בארגון חתונות ואירועים אחרים. ... המפה מאפשרת גם למצוא את מרכזי ההנחות והמבצעים הקרובים ביותר למשתמש.


ראוי לציין כי פסטיבל הקניות בדובאי יוצא לדרך בדובאי ב -17 בדצמבר 2020 - הוא יימשך שבעה שבועות, עד 30 בינואר 2021.


האירוע המגה יתחיל בהופעות רחבי היקף בהשתתפות כוכבי הבמה האזורית והעולמית וזיקוקים מופארים. האורחים ייהנו מבזבזנות של קניות ובידור לכל המשפחה, הנחות ומבצעים מיוחדים של חנויות ומותגים ברחבי האמירויות. סך הכל יוגרלו 45 רכבי אינפיניטי QX60. ביום האחרון של הפסטיבל, אדם בר מזל אחד יקבל את הפרס הכספי העיקרי - 500 אלף דירהם.


את פסטיבל הקניות בדובאי מאפיין דבר חיוני נוסף הוא תצוגות אופנה, ירידים ושווקים באוויר הפתוח. את האווירה החגיגית משלימים זיקוקי דינור צבעוניים ובידור לכל המשפחה.

172 צפיות0 תגובות
bottom of page