top of page

מזג האוויר באיחוד האמירויות הערביות

עודכן: 13 באוק׳ 2021

האקלים באמירויות הוא מדברי טרופי. זה אומר מחניק ויבש. בתקופת הקיץ אפילו בצל, האוויר מתחמם עד 45 מעלות.


למרות החום הכבד של הקיץ המלונות מספקים תנאים טובים

עונת התיירות נמשכת כל השנה, תמיד חם כאן, ואין כמעט גשמים. אבל התקופה הטובה ביותר לנופש היא מאוקטובר עד אפריל, מכיוון שהחום הוא לא קיצוני כמו בקיץ ונורא נעים ואפילו בבקרים ובערבים קריר והמים שומרים על טמפרטורה נוחה של 18 מעלות. אם אתם מתכננים להירגע כאן בקיץ קחו בחשבון שתוכלו להיות בתוך הים מ- 6:00-9:00 ואז מ- 17:00 בערב כי במהלך היום המים בים רותחים, והשמש לוהטת. ללא מזגנים פשוט לא תוכלו לשרוד פה ולכן היתרון הענק כאן, הוא שהם מותקנים ממש בכל מקום.


אם אנחנו ניקח את הטמפרטורה השנתית הממוצעת של האוויר אז בקיץ זה לא יורד מתחת 37 מעלות. אם יש גשמים, אז הם יורדים בחודשים דצמבר וינואר (למרות שהשנה היה בדובאי גשם גם אחרי ואנשים היו מופתעים מזה) ובפברואר יש אפילו ערפל כבד, אבל יותר קרוב לאזורי החוף. המים מתחממים מאוד באוגוסט, הטמפרטורה שלהם מגיעה ל -35 מעלות, ואת המים הקרים והנעימים ביותר תרגישו בחודשים ינואר ופברואר מ- 15 מעלות ל- 16 מעלות. את רוב הבריכות בדובאי מקררים בקיץ ובחורף מחממים עד 26 מעלות .





בואו נדבר על החורף בדובאי !


אם אתם רוצים לעשות סקי על מגלשיים או סנובורד בקיץ... אז SkiDubai מחכה לכם!

סקי דובאי הוא אתר סקי מקורה באיחוד האמירויות הערביות. בעיר דובאי, במרכז הקניות הענק Mall of the Emirates תוכלו להרגיש חורף אמיתי... תכינו את המעילים והכפפות


גם בחורף וגם בקיץ שטחו של המתחם הוא יותר מ- 22,000 מ"ר. מכוסה שלג אמיתי, שם צומחים עצי אשוח ופינגווינים מסתובבים. תארו לעצמכם, באמצע החול והמדבר והשמש היוקדת בחוץ, אתם יכולים לעשות סקי, לטייל בפארק השלג ולפטפט עם פינגווינים ובעיקר לצנן לכם את האווירה.

במתחם הטמפרטורה הממוצעת נעה בין -1 ל -5 מעלות צלזיוס, כאשר בחוץ זה מגיע ל +50 מעלות צלזיוס. עובי השלג מגיע ל -70 ס"מ.


סקי דובאי החלה לפעול בנובמבר 2005. בשנים האחרונות המקום צבר פופולריות מיוחדת. המתחם יכול להכיל 1.5 אלף איש, גובהו שווה לזה של בניין בן 25 קומות, והוא בהחלט נחשב לאתר סקי מן המניין. תוכלו לבקר במתחם גם באופן פרטני וגם לבצע הזמנות קבוצתיות ראשוניות.


תוכלו לבקר במתחם הסקי בכל עת בשנה בכל יום בין השעות 10.00 עד 00.00. מופע פינגווין מתקיים מספר פעמים ביום בין השעות 13.00-21.00.


גם מתחילים וגם אנשי מקצוע יכולים להרגיש בנוח כאן. לאלה מביניכם שרק מתחילים או אפילו לא עשו סקי מעולם, אל דאגה. מדריכים מנוסים מעבירים שיעורים בתשלום לכל מי שזקוק לכך. מתקיימים גם שיעורים פרטניים וגם שיעורים קבוצתיים. השיעור הקבוצתי מיועד ל -3 אנשים לכל מדריך. לשיעור נבחרים נופשים באותה רמת הכשרה. מחיר הכרטיס למדרון כולל את כל הציוד והבגדים הדרושים לפעילויות חוץ, למעט כובע וכפפות!




219 צפיות0 תגובות
bottom of page