top of page

7 אמירויות המרכיבות את איחוד האמרויות



איחוד האמירויות הערביות היא מדינה פדרלית במזרח התיכון. המדינה מורכבת מ-7 אמירות וכל אמירות היא מדינה נפרדת עם מלוכה משלה. איחוד האמירויות הערביות (וכמו שאני אוהבת להגיד בקיצור UAE) מובל על ידי הנשיא, המכונה האמיר של האמירות הגדולה והעשירה ביותר של אבו דאבי. לכל אמירות עתודות נפט משלה ומיקומה תלוי בכמותן ובקביעת המדיניות הכללית של המדינה, זאת אומרת- ככל שיש יותר נפט, כך עמדתו של האמיר גבוהה יותר וקולו כבד יותר. ניהול המוסמכת של האמירויות הוביל את העובדה כי באמצע חולות אינסופיים הקימו ערים עם גורדי שחקים פורחים וגנים מפוארים. פה הטכנולוגיות החדישות ביותר והחידושים מסתדרים היטב עם מסורות ומנהגים בני מאות שנים. יוקרה, רמה גבוהה של שירות, קניות באיכות גבוהה ובידור מדהים. האגדה המזרחית הזאת לא תשאיר אף אחד אדיש. שטחה של האמירויות הערביות נשטף על ידי מימי האוקיינוס ההודי, או ליתר דיוק על ידי מפרצים פרסיים(האמירתים לא אוהבים שאומרים המפרצים הפרסיים הם קוראים לזה המפרץ הערבי ואם תגידו להם המפרץ הפרסי הם מיד יתקנו אותכם) ועומניים


הרכב האמירויות הערביות אמירות:


אבו דאבי :


היא האמירות הגדולה ביותר. היא מכילה את הבירה תחת אותו שם של איחוד האמירויות הערביות, העיר אבו דאבי, בנויה על עסקים ויוקרה. באמירות אבו דאבי ממוקם אחד החופים הטובים ביותר בעולם "פבליק ביץ'", מירוץ הפורמולה 1 וריצות גמלים .


אמירות דובאי:

אמירות רועשת, תוססת ואנרגטית. המפורסמת ביותר והפופולרית בקרב התיירים, עם זאת, המחירים כאן גבוהים יותר מאשר באמירויות אחרות.רואי לציין להערכה שלמרות החום הכבד דובאי יצרה את פארק הפרחים הגדול בעולם.


אמירות שארג'ה:


אמירות הצמודה לדובאי ומקפידה על מסורות מוסלמיות, האיסור על אלכוהול אסור בכל שטח האמירות. נופש שארג'ה זה נופש רגוע, נינוח, ומשפחות עם ילדים מעדיפים לבוא לכאן (גם יותר זול מדובאי), וניתן להגיע לדובאי תוך מספר דקות.


אמירות פוג ' יירה:


היא אהובה על ידי אוהדי צלילה ושנורקלינג(אוהבים שחייה מתחת למים עם מסכה ושנורקל האמירת הזה בדיוק בשבילכם). זוהי אמירות ירוקה מאוד, מפורסמת בחופים שלה ובנופים יפים. בשטחה של פוג ' יירה יש הרבה שכמיות סלעיות, נאות מדבר ומעיינות מינרליים טבעיים.


אמירות עג 'מן:


היא אמירות הכי קטנה אבל היא ממוקמת ממש בתוך אמירות שארג' ה. במיקום מאוד מעולה, כי אפשר לחיות עג'מן במחיר סביר מאוד, ואתם יכולים בקלות לבקר בשארג ' ה, דובאי ואבו דאבי

אמירות ראס אל-חיימה:

ראס אל-חיימה היא מירות הצפונית ביותר של איחוד האמירויות הערביות המודרנית והפתוחה מבין כל האמירויות אין פה קוד לבוש ואפשר לשתות אלכוהול חופשי

באמירות הזאת לרוב נמצאים מלונות הקלאבים של הכל כלול כמו בטורקיה ויוון רק ברמה יותר גובהה


אמירות אל-קייוויין:


על שפת המפרץ הפרסי, ישנו אתר נופש קטן ושקט של אום אל-קייוויין - בירת האמירות באותו שם. היאונה מאמירויות אחרות על ידי קו חוף מחוספס ושפע מפרצים. החיים בעיר רגועים ומדודים: זוהי פינת דייגים נעימה, ששמרה במלואה על מסורותיה ומנהגיה. הוא משתרע לאורך 24 ק"מ לאורך החוף.

166 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page