top of page

איפה לשחות ולהשתזף בדובאי: החופים הטובים ביותר בתשלום ובחינם

עודכן: 5 באוק׳ 2023

דובאי עוסקת לא רק בארכיטקטורה מרשימה, מלונות יוקרה ושירות מהשורה הראשונה, אלא גם חופים אידיאליים לאורך המפרץ הערבי. החופים של דובאי נהנים מרוחות, חול לבן עדין, מים צלולים והכניסה לים רדודה ועדינה, וחשוב מכך - ניקיון.



ככל שהמלון קרוב יותר לחוף, כך מחיר החדר יהיה גבוה יותר, עם זאת, ערכתי סקירה של מלונות החוף הטובים ביותר בדובאי במחיר נמוך מ- $ 100. בנוסף, מלונות בדובאי מציעים לעתים לאורחיהם הסעה בחינם לחוף הים הקרוב ביותר, שימו לב לכך בעת בחירת המלון.


בחופים ציבוריים רבים מתקיימים "ימי נשים" מיוחדים בהם גברים אינם רשאים לנפוש שם - ברוב המקרים, הימים אלה הם יום רביעי או שבת. בעת מנוחה בחופים ציבוריים בדובאי, עליכם לעקוב אחר כללים מסוימים שאומצו על ידי העירייה המקומית - כדי להימנע מקנס. לכן, אסור: לשתות אלכוהול (כולל בירה), לעשן נרגילה, לזרוק ולהשתזף בעירום. ואם יש גם הודעה על החוף כי אסור לצלם, אל תתעלמו מזה!


אם אתם באמת רוצים להצטלם בבגד ים על רקע הים בדובאי, לכו לחופים החופשיים - מותר לצלם שם. ואינכם צריכים לשלם עבור הכניסה לחופים בחינם, אין "ימי נשים", ואין מצופים שמונעים ממכם שחייה חופשית


בכל מלון בקו הראשון יש חופים פרטיים . נופשים השוהים במלון בעיר יכולים לבחור: חוף ציבורי חינם או עירוני.


ריכזתי עבורכם את כל המידע החשוב על החופים הפופולריים ביותר בתשלום ובחינם בדובאי, מתוך ניסיון אישי כדי להקל עליכם ולארגן את החופשה שלכם.


אז אני אגלה לכם היכן לחפש את החול הנקי ביותר ואת הגלים הכחולים ביותר.


שימו לב לחוקי התנהגות החדשים בחופשה לדובאי 2020-2021. -https://bit.ly/COVID19כלליהתנהגות



חופים בכניסה חופשית


 



החוף הציבורי החינמי הטוב ביותר של דובאי ממוקם באזור ג'ומיירה היוקרתי. חוף לה מר נפתח לאחרונה, כך שיש תשתית חדשה נהדרת.

החוף הוא חולי, נקי מאוד ויש בו כל מה שצריך לחופשת חוף מושלמת: השכרת כיסאות חוף ושמשיות (כ- 30 $ ליום), מקלחות ושירותים, שבילי עץ המובילים לים, בתי קפה ומסעדות, חנויות מכולת ומזכרות, חנויות עם מוצרי חוף , מגרשי ילדים וספורט.

מרבית המבקרים בדובאי מציינים כי לה מר הוא החוף הציבורי הטוב ביותר בדובאי ומי אני שאני אתווכח אתו. החוף ממש נחמד ונוצר במיוחד בכדי להפוך את שהייתכם לנוחה ככל האפשר.

החול עדין ונקי מאוד. אם אתם לא רוצים לשכור כיסא חוף, אתם יכולים לשבת בנוחות על המגבת שלכם. תמיד יש הרבה מקום, כך שתוכלו למצוא בקלות אזור פנוי ליד המים בשמש או להפך, בצל.

חוף לה מר הוא בחירה מצוינת בכל שעה ביום. בשעות הבוקר ובשעות הצהריים תוכלו להתחמם בשמש ולהשתכשך בגלים, לאכול גלידה, ובערב כדאי להגיע לכאן לפגוש זריחה יפהפייה בצבעי פסטל ולנשום רעננות.


הכניסה חופשית, טריטוריה מעוצבת להפליא ,נקי ,מקלחות, מלתחות ושירותים ,השכרת כיסאות חוף ושמשיות ,מגרשי משחקים לילדים ,מגרשי ספורט ,השכרת ציוד לפעילויות חוץ ,טיילת עם שבילי אופניים ,מסלולי ריצה ,חנויות וקיוסקים ,מכירת אביזרי חוף ,בתי קפה ומסעדות.


מלונות הכי טובים ליד חוף לה מר:

באזור זה תוכלו למצוא בקלות גם אפשרות לינה זולה וגם מלון של 4 כוכבים ומעלה. אפשרויות התקציב הפופולריות ביותר כוללות את Al Khoory Executive הנוח בעל שלושה כוכבים, את מלון Ramada Jumeirah Hotel בעל ארבעת הכוכבים עם חללי פנים מפוארים בסגנון ערבי דיסקרטי, ואת Jumeirah Rotana עם חדרים מרווחים המרוהטים בסגנון קלאסי.


אם אתם מעדיפים אפשרויות של חמישה כוכבים, אני ממליצה להסתכל על Sofitel Dubai Downtown המסוגנן, מלון Shangri-La המתוחכם, La Ville Hotel & Suites CITY WALK Dubai, Autograph Collection, Nassima Royal Hotel המודרני ומלון Millenium Plaza האלגנטי.


דרכי הגעה:

הדרך הקלה ביותר להגיע לכאן היא במונית או באוטובוס מס '8 או C10. התחנות נקראות Century Plaza או Beach Center ומרכז Jumeira מתחנת האוטובוס לחוף הים אתם צריכים ללכת 5-10 דקות.

אם אתם גרים באזור ג'ומיירה, בדקו בקבלת המלון אם יש שירות הסעות חינם לחוף הים.




 



חוף העפיפונים החופשי נמצא במרחק של כ -10 ק"מ מפאלם ג'ומיירה. הוא לא מצויד, מה שאומר שלא תוכלו לשכור כאן כיסאות חוף ושמשיות, אך כאן תוכלו למצוא הרבה מקום פנוי על חול נקי בחינם, לפרוש מהמשקף על המפרץ, לשחות ולהתפעל מהמחזה המוזר - עפיפונים המתנשאים מעל המים.

אתם יכולים להביא אתכם עפיפון משלכם או לקנות אותו מחנות על החוף ולהטיס אותו לאוויר, או שאתם יכולים אפילו לעבור הכשרה בבית ספר מיוחד הממוקם על החוף.


בחוף יש מקלחות ושירותים, בתי קפה קטנים, חנויות, ספורט ומתקני שעשועים, בית ספר לצלילה והשכרת ציוד ספורט.


דרגע הגעה:

אתם יכולים להגיע לכאן באוטובוס מספר 8, 81 או 88. התחנה נקראת Abu Manara Masjid /Abdallah Bleih Masjid וללכת 5-10 דקות ברגל



 

Sunset Beach


חוף השקיעה בדובאי - מפרץ שקט עם ים טורקיז

זהו למעשה המשך של חוף העפיפונים, אך האווירה מזכירה יותר את אל סופה. חוף סאנסט הוא גם רגוע ולא צפוף. אבל קו החוף בהחלט ארוך יותר ועובר כמה קילומטרים למרחק. חוף השקיעה בדובאי מתאים יותר למקומיים מאשר לתיירים. יש מסלול ריצה לאורך קו החוף המשתרע על פני כמה חופים.


יש מגדלי הצלה, מתקנים לספורט

מסעדות ובתי קפה נמצאים במרחק הליכה - לאורך הכביש בו עוצרת התחבורה

אווירה נינוחה מתאים מאוד לבילוי משפחתי או רומנטי

חוף נקי וחול רך, כניסה הדרגתית לים - החוף מתאים למשפחות עם ילדים מאוד.


החוף ממוקם במפרץ הנוח ביותר באזור ג'ומיירה. לפעמים הוא מבולבל עם חוף ג'ומיירה המפורסם , אך למעשה זהו חוף נפרד עם קו חוף משלו. התאהבתי בחוף סאנסט ממבט ראשון - אזור לא מיושב שקט וים טורקיז שליו ... מה עוד אתם צריכים כדי להירגע במטרופולין ענק כזה כמו דובאי?


החוף מגודר מהכביש על ידי וילות מקומיות. גורדי השחקים של דובאי, ובראשם הבורג 'ח'ליפה, נראים מרחוק מאחורי הבתים המפוארים.


האווירה בחוף סאנסט היא מהרגועות וחסרות הדאגות ביותר, התחושה שרק כאן נמצאים תושבים מקומיים או אותם זרים שגרים בדובאי זמן רב יחסית ומכירים את כל סודות העיר.


בכנות, הופתעתי מאוד שכמעט אף אחד לא נמצא כאן. ההבדל הורגש במיוחד בהשוואה לחוף ג'ומיירה




 

mercato beach


עוד אחד החופים הנעימים והשלווים בדובאי למילוט מרגיע באמת. חוף מרקטו אהוב במיוחד על המקומיים בזכות השקט והים הנקי והטוב שלו. תיירים לעתים רחוקים מגיעים לכאן,

כי אין מלונות בקרבת מקום, כלומר עבור תושבי דובאי זהו הפסקה מחיי היום יום. אבל אף אחד לא טורח להגיע לחוף מרקטו כדי להירגע בשווה לבודדים המעטים.


כמו חופים ציבוריים אחרים שאינם מיועדים לבילוי המוני, גם בחוף מרקטו אין בקתות להחלפת בגדים, כיסאות חוף או שירותים ציבוריים.


(הפלוסים של החוף הם :

חוף נקי

ים צלול ויפה

די נוח להגיע אליו גם ברכב וגם בתחבורה ציבורית

אווירה נינוחה מאוד לבילוי משפחתי או רומנטי.


דרכי הגעה:

אל החוף ניתן להגיע באמצעות אותו אוטובוס מספר 8, שעובר לאורך כל קו החוף. תוכלו לרדת בקניון Mercato או בתחנת Hassa Bint Al Murr Masjid. גם אוטובוסים מס '9, # 88, # C10 ו- X28 עוצרים כאן.


המלון היחידי בקרבת החוף הוא Mandarin Oriental Jumeira

 


חוף סופוח החופשי ממוקם באזור אל סופוח (אל סאפו) בסמוך למלון המפורסם בורג 'אל ערב. עד כה, חוף זה נקרא "סודי" מכיוון שמעטים יודעים עליו.


חוף סופוח אינו כרוך בתשלום, הוא אינו מצויד, אין חדרי הלבשה, אין מקלחות, אין שירותים, אין בתי קפה ומסעדות, ואינכם יכולים לשכור כיסא חוף או מיטריה. אבל כאן תוכלו לבלות לבד עם האלמנטים, להשתזף (אך להיזהר לא להישרף) ולשחות, כמו גם להתפעל מהנופים עוצרי הנשימה.

לחוף זה יתרונות פשוטים אך משמעותיים: הוא לא צפוף, מרווח ונקי. החסרונות כוללים היעדר חדרי הלבשה, מקלחות, שירותים. אך תוכלו ליהנות משפע נופים מדהימים של פאלם ג'ומיירה, מלון המפרש וגורדי שחקים בדובאי, המכסה את כל החסרונות.

כאן תוכלו גם לעשות מדיטציה, לערוך פיקניק בשקיעה, לקרוא ספר, לחשוב על החיים, לבנות טירת חול, לאסוף צדפים, לעשות ספורט בלי שאף אחד יפריע לכם.





 


Jumeirah Beach Residence or JBR



אחד החופים הציבוריים החופשיים הפופולריים ביותר של דובאי ממוקם במרינה האפנתית של דובאי, ליד The Walk.

מלון ג'ומיירה ביץ 'רזידנס ממוקם במרינה של דובאי ושוכן לאורך קו החוף היפה והטרנדי ביותר בדובאי לפעמים החוף נקרא על שמה. אורכו של החוף החולי הזה הוא עד 2 ק"מ, אבל תמיד יש קצת יותר אנשים ממקומות.

השכרת שמשיות וכיסאות חוף עולה כ 5-10 דולר. תוכלו לנשנש על הטרסה של אחד מבתי הקפה והמסעדות הרבים, לרכוש מוצרי חוף או מזכרות בחנויות המקומיות, ואחרי החוף לטייל לאורך הטיילת היפה ביותר של העיר.

החוף משתרע לאורך 7 ק"מ, שניים מהם עוברים ליד החוף החולי.

יש בהם את כל הדרוש לחופשת חוף נהדרת: השכרת כיסאות חוף ושמשיות בקתות הלבשה, מקלחות ושירותים, בתי קפה ומסעדות רבים, דוכני מכולת, נקודות מכירה של מוצרי חוף, ספורט וגני שעשועים, פעילויות בחוף הים.


בנוסף ליתרונות הברורים, תקבלו גם את המים הצלולים של המפרץ הפרסי, צדפים יפים ונוף עוצר נשימה של מלון בורג' אל ערב.


ישנם מלונות רבים לאורך החוף המתאימים לכל הטעמים והתקציבים, כך שאם אתם מחפשים מלון בדובאי קרוב לחוף חינם, זה האזור אותו אתם מחפשים.


דרכי הגעה:

אתם יכולים להגיע לכאן בחשמלית T1 (התחנה נקראת Jumeirah Beach Residence) או באוטובוס מספר 55, 8 או 84 (תחנת האוטובוס נקראת גם Jumeirah Beach Residence).



 

Barasti


חוף ברסטי ממוקם בין המרינה של דובאי לאל ספוח, ליד Le Meridien Mina Seyahi. זהו מקום בילוי מפורסם. במהלך היום באים לכאן להשתזף ולשחות, אך בערב מתחילות מסיבות - מוזיקה רועשת, ריקודים עד שנופלים ואלכוהול בכמויות - אין זה מפתיע שהתושבים המקומיים נמנעים מחוף זה, מכיוון שחוקים נוקשים אוסרים עליהם לשתות משקאות אלכוהוליים.


החוף פתוח כל יום משעה 10 בבוקר ועד לפחות שעה 1 וחצי בלילה, בימי חמישי ושישי (בימי המסיבות הרועשות ביותר) עד 3 בבוקר. אנא שימו לב כי אורחים מתחת לגיל 21 אינם רשאים לבקר בחוף הים לאחר השעה 21:00.


הכניסה חופשית. אתם לא יכולים להביא אוכל ומשקאות בעצמכם לחוף הים, אבל בבתי קפה ובחנויות המחירים סבירים מאוד - לא יקרים יותר מאשר בסופרמרקט רגיל.


במהלך מסיבות הכניסה לחוף לגברים בתשלום (כ 40 $), בנות מבקרות בחוף בחינם, ולעתים אף מקבלות הנחות על קוקטיילים.


דרכי הגעה:


אתם יכולים להגיע לכאן בחשמלית T1 (התחנה נקראת Mina Al Seyahi) או באוטובוס מספר 55, 8, 84 (התחנה נקראת Mina Al Seyahi).



 

North Beach



חוף קטן מאוד באי מעשה ידי אדם Pearl Jumeirah. אני אוהב את החוף הזה בגלל השקט המוחלט שלו, החול הלבן ומים הטורקיז. זה בהחלט מזכיר לי את חוף שארג'ה, אבל זה הרבה יותר קרוב להגיע מכאן מדובאי. רוב האי עדיין בבנייה, מכיוון שבחלקים שבהם אין תשתיות, עדיין יש שממה חשופה. אולי קו החוף יוקם בהמשך, אך כרגע, כולם עדיין יכולים ליהנות מיופיו של חוף צפון בדובאי.


האי מציע נופים מדהימים של כל מרכז דובאי עם בורג 'ח'ליפה המתנשא במרכז. זה לוקח את נשימתכם להירגע על החוף הזה כשיופי כזה קיים.


אוהבי חופים פראיים, מעריכים את העובדה שכאן ים כחול מושלם, מים צלולים שקופים, חול לבן ושום דבר אחר. מבין החסרונות, ראוי להדגיש רק את בניית האזור הקרוב ביותר, שכן לאט לאט מנסים לצייד מתקנים עתידיים ולמשוך מבקרים לחוף הים.


ניתן להגיע אליו רק במונית או ברכב. אוטובוסים נוסעים לכיוון החוף, אך אינם מגיעים אליו. מהתחנה האחרונה תצטרכו ללכת כשני קילומטרים נוספים. המלון הקרוב ביותר הממוקם ישירות על האי הוא Nikki Beach Resort & Spa Dubai. יש לו אזור מגודר משלו עם תשתית מחושבת היטב.



 

Marina beach


מרינה ביץ 'בדובאי ממוקם באזור המרינה של דובאי - אזור יוקרתי עם מבנים רבי קומות וגורדי שחקים. עליכם לבקר בחוף מרינה לפחות לצורך היכרות, במיוחד מכיוון שזהו אחד החופים החינמיים בדובאי.


מרינה ביץ 'מצויד בבקתות ושירותים מתחלפים ללא תשלום, ניתן לקחת מקלחת ב -5 דירהם. ביציאה מהחוף מותקנים מקלחות רגלים מיוחדות כך שתוכלו לשטוף את החול מכפות הרגליים. שמשיות וכיסאות חוף הם יקרים - שכר שלהם יעלה לכם 110 דירהם.


ובחוף יש חדר כושר חיצוני, חופי חול שאפשר לשחק כדורגל חוף (200 דירהם לשעה). ישנן נקודות השכרה נוספות:

קיאקים (למשך 30 דקות - יחיד - 70 דירהם, לשניים - 100 דירהם),

אופניים (חצי שעה - 20 דירהם, ואז 10 דירהם לכל 30 דקות),

סטנדבורדי (30 דקות 70 דירחם).


בחוף המרינה יש מגרש משחקים יפהפה לילדים עם מגלשות המובילות אל הים. יש גם פארק מים לילדים, מחירי כרטיסים:

65 דירהם לשעה,

95 דירהם לכל היום.


ילדים מגיל 6 יכולים להישאר לבד בפארק מים זה, וילדים צעירים מורשים רק עם הוריהם.


אם אנחנו מדברים על החסרונות של חוף מרינה, אז תמיד יש מספר גדול מאוד של אנשים, במיוחד בסופי שבוע (חמישי ושישי). החול מספיק חם ונקי, אבל לפעמים אפשר למצוא בו בדלי סיגריות. לא רחוק מחוף הים, עבודות בנייה מתבצעות וצינורות יוצאים לים - עדיף להתרחק מהם. מומלץ להיות ממוקמים כמה שיותר מהכניסה, מכיוון שהמים שם בוציים ומלוכלכים, עם נקודות לא מובנות ומאוד לא נעימות.


החוף הציבורי של חוף המרינה של דובאי פתוח מסביב לשעון, עם תחילת החשיכה על פנסי החוף מוארים. ישנם דוכנים רבים עם מזכרות, גלידות, אוכל לאורך כל החוף, אך המחירים גבוהים מאוד. ישנם בתי קפה ומסעדות עם מאכלים שונים בעולם, חלקם פתוחים מסביב לשעון, רובם נסגרים בשעה 23:00, ובסופי שבוע בחצות.



 

Jumeirah Open beach


ג'ומיירה הוא שם האזור המשתרע לאורך קילומטרים רבים לאורך חופי אמירות דובאי. קטע מהחוף המכונה חוף ג'ומיירה הפתוח ממוקם ממש מול המלון המפורסם בעולם בורג 'אל ערב (מפרש). חוף ג'ומיירה הפתוח בדובאי אינו תופס שטח גדול במיוחד - אורכו 800 מ 'בלבד. המקום הזה פופולרי מאוד בקרב תיירים רוסים, שעבורו הוא קיבל שם אחר: "החוף הרוסי".


חוף ג'ומיירה פתוח הוא חוף חופשי, אבל כאן הוא תמיד מאוד נקי ובטוח - אפשר להשאיר דברים ללא השגחה וללכת לשחות. המים חמים מאוד, גלים נדירים, אפשר לשחות רחוק.


התשתית של החוף הפתוח של ג'ומיירה מוגבלת לשירותים אחד ולכמה פחי פסולת. אתה צריך לשלם הרבה עבור השכרת מטריה ומיטת שיזוף - 60 דירהם. אין כאן בידור, אבל ממול נמצא פארק צנוע עם מתקני שעשועים מצוינים.


באתר יש בתי קפה ומסעדות מזון מהיר. נופשים רשאים לקחת אתם אוכל לחוף הים, אך משקאות אלכוהוליים אסורים.


ימי שני בחוף ג'ומיירה הם ימי "נשים".


דרכי הגעה:

תוכלו להגיע לחוף ג'ומירה בדובאי כמעט בכל אוטובוס, ויש

מי שהגיע ברכב שכור יכול להחנות אותו בחינם לאורך קו החוף, אין בעיות עם החניות



 

Umm Suqeim


החוף הציבורי אום סוקאים הוא חוף חופשי בדובאי. הוא מציע נופים של הסביבה ואחד המבנים האדריכליים יוצאי הדופן בדובאי - "בורג 'אל ערב". תמיד יש מספיק אנשים בחוף הזה: הוא פופולרי בקרב חובבי החוף, והוא גם חלק מסיור סיורים בדובאי ותיירים מובאים לכאן כדי להצטלם כשברקע המפרשים.


ניתן בהחלט לייחס את חוף אום סוקאים לחופים הטובים ביותר בדובאי: חול לבן טהור, צדפות גדולות ויפות, מים צלולים, כניסה עדינה ונוחה למצופים.

יש מצילים שעוקבים בקפדנות אחר הצו והשליטה שאף אחד לא שוחה מאחורי המצופים. השירותים העיקריים העומדים לרשות הנופשים הם מקלחות בחינם תאי הלבשה, ושירותים. מוצע רק מזון מהיר. מול החוף יש פארק ילדים עם מתקני שעשועים ומתקני ספורט ובתי קפה טובים. ניתן לשכור שמשיות וכיסאות חוף במחיר של 50 דולר ארה"ב.


דרכי הגעה:

יש הרבה מוניות לאורך אזור החוף, אין בעיות בתחבורה. מי שמגיע ברכב יכול להשתמש בחניה בתשלום.


 

חופים בתשלום



Al Mamzar Beach Park



פארק החוף הציבורי הפופולרי אל ממזר ממוקם בדיירה.

פארק חוף אל ממזר נראה כמו חצי אי

החוף חולי נקי ומרווח, עצי קוקוס צומחים לאורך החוף, נבנים מסלולי ריצה ורכיבה. לא רחוק מהחוף יש כמה בתי קפה נעימים, מסעדות, קיוסקים עם אוכל ואביזרי חוף, כמו גם חנויות מכולת. פארק החוף מאוד ירוק, יש סוככים, אפשר לשכור כיסא חוף ושימשיה, לארגן ברביקיו. תמורת תשלום נוסף (כ -2 דולר) תוכלו לשחות באחת הבריכות (יש 2 בריכות).


יש בחוף את כל הדרוש לחופשת חוף מעולה, חדרי הלבשה, מקלחות ושירותים, מגרשי משחקים לילדים, מגרשי ספורט, בתי קפה ומסעדות, מסלולי ריצה וסקי על אופניים.


ליד פארק החוף נמצא אגם אל ממזר, שסביבו שוכן חוף אחר. לאורכו מונחים גם שבילי רכיבה וריצה, אך זה פחות פופולרי בקרב מבקרים בעיר ותושבים מקומיים, מכיוון שכביש עובר במקום. עם זאת, טוב לבוא לכאן בערב לפיקניק ולהתפעל מהשקיעה.


מה שבאמת מעניין אותי שחוף זה אינו משקיף על דובאי, אלא על האמירות השכנה - שארג'ה, אליה ניתן להגיע ברגל.


שימו לב כי יום שני ורביעי בפארק הוא יום האישה, כלומר רק נשים עם ילדים זכאיות לביקור (בנים מתחת לגיל 4 בלבד).


פארק חוף אל ממזר פתוח כל יום בין השעות 8.00 עד 22.00


דמי כניסה הם כ -2 דולר. ניתן לשכור מיטת שיזוף ומיטריה בכ- 5-10 דולר.


דרכי הגעה:

קל להגיע לכאן באוטובוס C28, התחנה נקראת Beach Park Terminus.

אם אתם גרים באזור דיירה או בסמוך אליה, בדקו עם דלפק הקבלה של המלון, אולי יש הסעה בחינם לחוף הים.



 

Atlantis


אחד המלונות המשובחים ביותר של דובאי ממוקם באחד מציוני הדרך המוכרים ביותר בעיר - האי המלאכותי פאלם ג'ומיירה. אטלנטיס הדקל המפואר וחמישה כוכבים משלב עיצוב מעולה, טכנולוגיה מודרנית, מסורת ערבית ואירוח. בנוסף, אורחי המלון יכולים לבקר באחד מפארקי המים הטובים ביותר בדובאי, Aquaventure, ובחופים חוליים מרווחים עם תשתיות מצוינות.


נוף יפהפה של הפנורמה של דובאי והדקל ,השכרת כיסאות חוף, שמשיות או בתי חוף; מקלחות, שירותים וחדרי הלבשה

חנויות להשכרה לציוד ספורט חוף ,מגרשי משחקים ,מגרשי ספורט ,פארק מים ,בתי קפה ומסעדות.


החופים באטלנטיס כוללים את מועדון חוף נסימי, רויאל ביץ 'וחוף פארק המים אקווה-וונצ'ר.


מסיבות חוף מתחילות בחופי אטלנטיס כמעט בכל ערב וממשיכות עד הבוקר. בנוסף, במסעדות החוף של המלון זה אפנתי לחגוג את השנה החדשה, כאן זה כמו בשום מקום אחר.


עלות הביקור בחוף הים באטלנטיס הדקל מתחילה מ -30 דולר. לאורחי המלון יש אפשרות להשתמש בחופים ובפארק המים בחינם וללא הגבלה. מחירי חדר זוגי באטלנטיס הדקל מתחילים ב -250 דולר, עם הנחות עונתיות אפשריות.


דרכי הגעה:


המלון ממוקם ממש בקצה הדקל ג'ומיירה.

כדי להגיע תחילה עליכם להגיע ל"מרגלות "פלמה באמצעות חשמלית (T1), התחנה נקראת Palm Jumeirah,


או באוטובוס (55, 8, 83, 84, 85), התחנה נקראת Royal Mirage Hotel או Media City, תלוי במספר האוטובוס בו אתם נוסעים.


אם אתם מגיעים במונית תגידו לנהג שאתם צריכים להגיע לתחנת Monorail Station, כלומר לתחנת המונורייל. לאחר מכן, עליכם לעבור למסלול המונורייל, שייקח אותכם ישירות למלון.



 

Sheraton Jumeirah Beach


חוף בתשלום נוסף ממוקם באזור המרינה של דובאי ליד ה- Walk ושייך לאתר הנופש שרתון ג'ומיירה ביץ '.

החוף ידוע בשירות האיכותי, הניקיון ובמספר רב של עצי דקל הנטועים לאורך החוף, היוצר צל טבעי.

עלות הביקור בחוף הים היא מ- $ 40 למבוגרים ומ- $ 25 לילדים. הנחות אפשריות.


נוף יפהפה של המפרץ וקו הרקיע של דובאי

השכרת כיסאות חוף, שמשיות או בקתות חוף,מקלחות, שירותים וחדרי הלבשה

בריכות שחייה,חנויות להשכרה לציוד ספורט חוף,מגרשי משחקים,מגרשי ספורט,בתי קפה ומסעדות.


לאורחי אתר הנופש שרתון ג'ומיירה ביץ 'יש גישה חופשית לחוף הים.


התחרות על חוף זה נוצרת על ידי חוף JBR החינמי שנמצא בקרבת מקום, אך חוף שרתון, כמובן, הרבה יותר נקי, יש פחות אנשים ורמת השירות גבוהה בהרבה.


עלות חדר זוגי נוח באתר הנופש שרתון ג'ומיירה היא מ -130 דולר.



 

RIVA beach club



RIVA הוא מועדון החוף הראשון בדובאי (כלומר לא בבעלות מלון). RIVA הוא חוף בתשלום בדובאי, שם תוכלו לשחות לא רק בים, אלא גם בבריכה. החוף נקי עם כניסה מאוד עדינה ונוחה לים, והבריכות (גדולות למבוגרים

וילדים) ממוקמות בצל עצים ונראות כמו גן עדן..

במועדון חדרי הלבשה, מקלחות עם שמפו וג'ל רחצה, שירותים. הוא מציע למבקרים יותר מ -200 כיסאות חוף, כולל כפולות.


במועדון החוף RIVA יש בר ומסעדה

יש בר ומסעדה שעובדים על מערכת "א-לה-קארט". כדי לאכול ולשתות צריך להוציא לפחות 300 דולר ליום!


כרטיס כניסה: בימים ראשון-רביעי AED 100 לאדם, שישי ושבת 150 AED לאדם.


המחירים משתנים מעונה לעונה זה אני יודעת המחיר בקיץ היה



 

Jebel Ali Beach


חוף דובאי, אטרקטיבי לתיירים, למרות הריחוק ממרכז הנופש של האמירות. חוף זה נחשב לאחד השקטים והמאובזרים ביותר לאוהבי חופשה משפחתית מרגיעה וקמפינג. אורכו של חוף ג'בל עלי מגיע לכמעט 15 קילומטרים - שטח החוף יחד עם רוחב קו החוף מספיקים בכדי להכיל מספר רב של תיירים. יחד עם האקלים הנעים של דובאי, מנוחה על החוף היא ממש חוויה בלתי נשכחת.


חוף ג'בל עלי ממוקם במרחק של 30-40 ק"מ ממרכז דובאי


למרות הנוכחות הלא גבוהה במיוחד של חוף זה, הוא אינו "פרוע" ויש בו את כל הציוד הדרוש לשהייה נוחה. תוכלו להשתמש בחופשיות במקלחות ובמלתחות, ותמורת תשלום תוכלו לשכור כיסא חוף או שמשיה. כמו כן, ליד האזור החולי של חוף ג'בל עלי, יש חופת צל ענקית, שתחתה תוכלו להימלט מקרני השמש הצורבות.


כמו חופי דובאי אחרים, ג'בל עלי מציע לשכור כל אטרקציה ימית- סירה, סקי מים, קטמרן או אופנוע ים. חובבי תחושות קיצוניות יכולים לנסות את עצמם בגלישת עפיפונים ולרכוב על הגלים על "לוח" המחובר לעפיפון. אגב, לא רחוק מחוף ג'בל עלי יש נקודות קייטרינג - בתי קפה, מזנונים ומסעדות, למקרה שתרצו לנשנש במהלך החופשה.


תמיד יש הרבה מקום פנוי על החוף, כך שתוכלו להישאר בכל אזור שתרצו ולהירגע. חובבי הקמפינג יאהבו במיוחד את החוף - בשטח המרווח של חוף ג'בל עלי תהיה לכם האפשרות להקים מחנה עבור חברה גדולה ולקיים מסיבת חוף. גם על החוף יש הרבה מקום למשחקי ספורט - כדורגל חופים, כדורעף ואחרים. אתם יכולים לקחת אתכם ציוד ספורט לחוף הים ולארגן תחרויות אמיתיות.


הכניסה נוחה וחלקה למים, כאן אינכם צריכים לפחד מעומקים חדים ומירידות מסוכנות, כך שתוכלו לשחות בבטחה עם ילדיכם. החול על החוף עדין ונקי - החוף מנוטר ונקי


לא רחוק מהחוף נמצא נמל ג'בל עלי, הגדול במזרח התיכון. למרות היעד המסחרי של האזור,ידוע בחופי הים שלו - מאז 1980 נבנו כאן מלונות עם חופים סמוכים ייחודיים ויפים. אגב, בנוסף למשטח החולי יש מדשאות לצד החוף, שם תוכלו גם להשתזף ולהירגע.

מספר עצום של טווסים נמצא בסביבת ג'בל עלי - תיירים פוגשים אותם בכניסה לאזור, ממש לא חוששים ממגע אנושי.


דרכי הגעה:

חוף ג'בל עלי ממוקם באזור זהה לשם וניתן להגיע אליו מדובאי תוך 30 דקות באמצעות שירותי מוניות מקומיים כגון Uber. עלות הנסיעה יכולה להיות עד 200 AED.


או להגיע במטרו. למשל להגיע מג'ומיירה לג'בל עלי על ידי נסיעה באוטובוס לDubai Gold and Diamond Park, ואז לעבור למטרו ולרדת בתחנת Danube. הנסיעה תערך כ- 20+ דקות.






1,716 צפיות0 תגובות
bottom of page