top of page

כמה כסף צריך לקחת לדובאי

עודכן: 29 בנוב׳ 2020




כמה כסף לקחת לדובאי למשך שבוע תלוי במספר גורמים. ככלל, חופשה באיחוד האמירויות דורשת עלויות כספיות משמעותיות. עלות חבילת הסיור כוללת תשלום עבור לינה, טיסה, העברה וארוחות. בנוסף, יהיה עליכם לחשב את ההוצאות על בידור.

כל אחד רגיל לנפוש בדרכו. לכן הסכום הסופי יהיה תלוי במצב הכלכלי ובצרכים של האדם.


הכל כלול באיחוד האמירויות הערביות הוא לא נפוץ (מלונות הכל כלול נמצאים באמירת רס אל חיימה), רוב התיירים מגיעים למלונות עם "BB" (ארוחת בוקר בלבד). המזון הופך לפריט ההוצאה העיקרי של התקציב שלכם.


קודם נדבר על מחירי המזון. אני חייבת להגיד - הרבה דברים באיחוד האמירויות הפכו זולים יותר בגלל נגיף הקורונה! נקודה חשובה באיחוד האמירויות בחנויות רבות ניתן לשלם בדולרים, או אפילו יורו. אבל זה יהיה בכנות "סחיטה". אז תמיד עדיף להמיר את האירו ודולרים עבור כסף מקומי דירחם ולשלם בכל מקום בדירחם. אין הגבלות על המרה הפוכה, לפני הטיסה חזרה לארץ ניתן להחליף את כל הדירחמים הנותרים בדולרים או באירו ''אני ארשום פוסט בנפרד על המרת כספים באיחוד".


אוכל רחוב:

זאת האפשרות הזולה ביותר לא כל התיירים מסתכנים באכילה מדוכני הרחוב, אבל האפשרות הזאת היא חסכונית ביותר. באיחוד האמירויות הערביות, צלחת הרחוב הפופולרית ביותר היא שאורמה הידועה. המחיר - מ 4 עד 10 דירחם


אפשרויות פופולריות נוספות: פשטידות הודיות כ1-2 דירחם, לחם וגבינה איראניים כ-3-5, עוף בגריל כ-15-20 לרוב התיירים שלא באים ממדינות ערב יש קושי לאכול אוכל רחוב. רוב מנות הרחוב מבושלות עם תבלינים הודיים, תאילנדיים או פרסיים. ותבלינים אלה יכולים לגרום לאלרגיות או בעיות עם הקיבה והמעיים. תיזהרו. אני ממליצה על האפשרות הבאה למי שיש קיבה רגישה לתבלינים חזקים:


ארוחות מוכנות בסופרמרקטים- ברוב הסופרמרקטים יש מחלקות של אוכל מוכן כמו בהרבה מדינות בעולם שבהן תוכלו לקנות כריכים, פשטידות, חתיכות פיצה וחטיפים מוכנים אחרים. אתם פחות חוסכים, והמחירים דומים למחירי אוכל רחוב. כריך - מ 1 עד 5 דירחם (בהתאם לגודל), פשטידות עם בשר, גבינה או תרד - 2-3, סמסה עם בשר - 2.5-3, פרוסת פיצה - 2-2.5, מאפה פשוט ללא מילוי - מ 1 עד 2 דירחם.


אכילה בבתי קפה ובמזונות מהירים:

מזון מהיר באיחוד האמירויות אינו מציל חיים עבור תיירים. ארוחת צהריים של כריך, צ'יפס ושתייה במקדונלדס עולה 25-30 דירהם. במסעדות הרכבת התחתית חצי כריך עולה 17-22, כריך גדול שלם עולה 25-35.


בבית קפה תצטרכו לשלם 10-15 דירחם עבור תה, 12-20 עבור קפה, 8-20 עבור כריך קטן ,קינוח - 25-50. אבל תתמקדו במחירים הבאים: ארוחת צהריים בבית קפה - 50-60, ארוחת ערב - 60-80 דירחם לאדם. אגב, 'ארוחת צהריים עסקית' פופולרית כאן, נצלו את ההזדמנות הזו.


אוכל במסעדות:

יש הרבה מסעדות באיחוד האמירויות הערביות המסעדות הזולות הן מסעדות הודיות ופקיסטניות

והיקרות הם המסעדות איטלקיות, ערביות, צרפתיות ןמסעדוץ שף מפורסמים

במסעדה הודית זולה תוכלו לסעוד ב 50-60 דירחם.

במסעדה יקרה, ארוחת ערב זוגית עם מתאבנים, שתי מנות, שתייה וקינוח תעלה בין 300 ל -500 דירחם. אם אתם רוצים ללכת למסעדות ולא להישאר בלי כסף בארנק, אז אל תתבישו בכניסה למסעדה לא מוכרת לבקש לבקש את התפריט ותראו את המחירים. אם זה יקר לכם, אז תעזבו ברוגע ובלי מצפון.


תחבורה:

התחבורה הציבורית לא יקרה והכי נוח להשתמש במטרו ו(יש פוסט בקבוצה על מטרו דובאי ועל מוניות דובאי נמצא בקטגוריה ''מידע חשוב)

  • הדרך הנוחה ביותר לנסוע ברחבי דובאי היא באמצעות מוניות פרטיות, מטרו או אוטובוסים(אני פחות אוהבת את האוטובוסים). במטרו ובאוטובוסים במהלך טיול שבועי תצטרכו להוציא כ -120 דולר. נסיעה במונית תעלה 350 דולר. זה יהיה כ 35 $ ליום לנסיעה. אם המחיר מחושב לפי המונה(וחובה שיהיה מונה), נהג המונית ייקח 1.82 דירחם על כל קילומטר נוסף.

  • אתם יכולים גם להסתובב בעיר ברכב שכור. אבל בשביל זה אתם צריכים רישיון נהיגה בינלאומי. מחיר השכירות ינוע בין 25 $ ל 40 $(לרכב רגיל). זה תלוי בסוג הרכב ובאורך ההשכרה. לחופשה משפחתית אפשרות זו תהיה החסכונית ביותר. תוכלו לצאת לטיולים לבד מבלי להשתמש בתחבורה ציבורית.

כבישים טובים הם סימן ההיכר של דובאי. כדי לנווט בעיר, מספיק שיהיה איתכם מערכת ניווט. העלות הממוצעת של ליטר בנזין אחד בדובאי היא 2 דירחם. חניה בחניונים הראשיים בעיר תעלה בסביבות 3דירחם .


  • אופציה נוספת נוח לנווט בדובאי באמצעות קוקרינט חשמלי. ניתן לשכור אותו באמצעות אפליקציה Qwikly . בעלות של 3 דירחם. לאחר מכן, עבור כל דקה של הנסיעה תחויבו 0.5 דירחם.



טיולים וכרטיסים לאטרקציות בדובאי:

יש הרבה מקומות מעניינים שתוכלו לראות בחינם. לדוגמא, מרכז הקניות והבידור הגדול בעולם הוא קניון דובאי, שכבר מהווה נקודת ציון בפני עצמה. בפנים תוכלו לראות את האקווריום המפורסם של קניון דובאי ללא תשלום, מפל עם צוללנים וחנות ממתקים הכי גדולה בעולם. וכמובן, תוכלו לצפות מחוץ לקניון- במזרקות הריקודים בדובאי בחינם. (אני יעלה בנפרד פוסט מפורט מה אפשר לראות באיחוד בחינם)


טיולים מאורגנים באיחוד האמירויות אינם זולים, תכוונו את עצמכם לכ 100 דולר ויותר לאדם - זהו המחיר הממוצע לסיור בתוך אותה אמירות

טיול לאמירות השכנה יעלה בממוצע 120-140 דולר. לדוגמה, אם מדובאי אתם נוסעים למסגד הלבן של שייח זייד או לפארק פרארי וורלד באבו דאבי.

אם אתם הולכים לאטרקציות עצמאית יעלה לכם פחות -וכיום מחירי הכרטיסים לפארקי מים ופארקי שעשועים ירדו פי 1.5 בהשוואה למחירי השנה שעברה. באופן טבעי, זה נובע מחוסר מבקרים עקב מגיפת הקורונה.


אז בעיקרון כמה כסף לקחת באיחוד האמירויות?

  1. האפשרות התקציבית ביותר - אתם אוכלים ארוחת בוקר במלון וחטיפים מהסופרמרקט, אתם מסתכלים רק על אטרקציות בחינם. יעלה לכם 40-50 דירחם לאדם ליום.

  2. אפשרות יקרה יותר היא לאכול ארוחת בוקר במלון, ארוחות צהריים וערב בבית קפה, מספר פעמים במהלך חופשה אתם סועדים במסעדה ומבקרים בכמה אטרקציות בתשלום. יעלה לכם 150-200 דירחם לאדם ליום.

  3. אפשרות יקרה - אתם אוכלים ארוחת בוקר במלון, ארוחות צהריים וערב במסעדות, אתם לא שוללים מעצמכם שום דבר ממה שהעיר מציעה מבחינת אטרקציות. יעלה לכם 300-600 דירחם לאדם ליום.

חופשה באיחוד האמירויות הערביות באמת יכולה להיראות מפוארת. בממוצע, תייר מוציא כ-1500-2000 דולר לטיול שבועי לדובאי


מחיר לאטרקציות המפורסמות של האיחוד


דולפינריום - $ 60 פארק פרארי - $ 120 סיור לילה במדבר - $ 70 נסיעה לפוג'יירה - $ 90 מסגד שייח זייד - $ 65 סיור בסירה חצי שעה - $ 20 בורג 'אל ערב בגובה 200מטר - $ 92



העלות הממוצעת של טיולים היא 600 דולר לאדם ליום. אך בנסיבות מסוימות, המחיר עשוי להיות נמוך יותר. ביקורים במועדוני לילה יעלו כ -400 דולר. אפשרות מצוינת תהיה לקנות כרטיס GoDubai. והוא למשך יומיים ומחירו סביב 840 דירחם. מחיר זה כולל אפשרות לחקור את האטרקציות העיקריות ולנסוע בחופשיות באוטובוס. פעילויות פנאי וטיולי שייט זמינים גם לתיירים. ניתן להאריך את הכרטיס ב -3, 4 ו -5 ימים.

כנסו לאתר ותקראו על זה ממליצה על זה https://gocity.com/dubai/en-us


אז תעשו לעצמכם את החישוב של כמות הימים ואיפה אתם רוצים לבקר

7,310 צפיות2 תגובות
bottom of page