top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

מה אסור ומה מותר באיחוד האמירויות?

עודכן: 9 בינו׳ 2021

מה אסור להביא אתכם לאמירויות?


תרופות

כמעט כל התרופות ניתנות לייבוא לדובאי למעט תרופות פסיכותרפיות, כשהן מיועדות לשימוש אישי ומספרן מחושב לתקופה של עד שלושה חודשים.

יש תשובה נוספת לשאלה "אילו תרופות לא ניתן ליטול באיחוד האמירויות הערביות" - כל תרופה שאין לה מרשם מרופא.

מקורות מועילים! רשימת תרופות שאסור לייבא לאיחוד האמירויות הערביות נמצאת בכתובת www.government.ae/en.


אוכל ושתייה

אני לא אדבר על זה כי זה מיותר אף אחד לא יביא איתו במזוודה סופר עדיף לכנס פה ולקנות מה שצריך ויותר זול טבק ,סיגריות ,כלי נשק ואלכוהול: אפשר להביא סיגריות אלכוהול וטבק לדובאי מבלי להצהיר, אם כמותם אינה עולה על 4 ליטר או 2 קופסאות של 24 פחיות בירה בנפח של 35.0 ליטר, ו -400 סיגריות, 50 סיגרים או 500 גרם טבק . אי אפשר להביא סיגריות אלקטרוניות ואדים לפה, סמים, כל סוג של כלי נשק, חומרי נפץ ופירוטכניקה אסורים גם כן.

הערה !כל המגבלות על משקל וכמות המוצרים מצוינות לתייר מבוגר .



איסורים נוספים


1 על חציית הכביש במקום הלא נכון או באור אדום, יבוא קנס או אזהרה, שבמקרה של הפרה חוזרת של הכללים תביא לתוצאות חמורות יותר. יהיה עליכם לשלם קנס בסך 300 דולר. שוטר יכול לצפות בכביש מביתן עם משקפת. הולכי רגל בכביש מרגישים כאילו אין אף אחד בסביבה, אך הם למעשה מתבוננים מקרוב.


2 אתה צריכים להיות זהירים מאוד עם הצמחייה המקומית. כל הצמחייה והפרחים באיחוד יקרים מאוד, כי באזור המדברי והחם הזה יש מחסור במים מתוקים ומטפחים אותם באופן שוטף על ידי גננים ושירותים מיוחדים. אם חלילה תפגעו במזיד בצמחייה, אתם עלולים לחטוף קנס כבד.


3 שארג'ה הוא החלק המחמיר והשמרני ביותר באיחוד האמירויות הערביות. כאן אתם צריכים לפקח במיוחד על ארון הבגדים שלכם, ולא תוכלו לשתות אלכוהול אפילו במסעדות של מלונות.


4 באיחוד האמירויות יש חוק של התנהגות לא הולמת וקללות ברשת נגד תרבות ,מנהגים,לבוש וסמלי המדינה והקנס הוא בין 70,000 דולר ועד 135,000 דולר ובנוסף גם כלא (אל תנסו אותם משום שכשהם רוצים הם יגיעו לכל אחד גם אם אתם מחוץ למדינה שלהם). זאת הסיבה שלא מומלץ לכם להעלות משהו לא מכבד בלי שבאמת התכוונתם לזה. אם קיללתם שוטר או בן אדם מול הפרצוף שלו במקום מוצאים לכם קנס של 2,700 דולר וכלא במקום ויאשימו אותכם בהפרת החוק הלאומי של המדינה.


5 ישנו חוק נוסף באיחוד האמירויות כמו בתאילנד ונראה לי בעוד כמה מקומות שבהם השלטון הוא מלוכני. חל איסור חמור לרכל או לשפוט את משפחת המלוכה ולא משנה מה הם עושים!


6 השכרת רכב - חל איסור לנהוג מעבר למהירות המותרת או לעצור במקומות לא מותאמים -כי קנסות התעבורה פה מאוד כבדים ואני לא רוצה להגיד לכם שאם נתפסתם נוהגים שיכורים, אתם תצטרכו למכור כליה כדי להצליח לשלם את הקנס. בנוסף לקנס תכנסו לכלא ויעיפו אתכם אחרי הכלא בטיל מהמדינה ובחיים לא תוכלו לחזור לפה יותר. אז כדאי לשים לזה תשומת לב מוגברת.


7 באיחוד האמירויות שומרים על הסביבה אסור לגעת בחיות פרא בידיים, לא לצוד אותם ולא לאכול אותם. בכל רחבי המדינה, אסור לקטוף צמחים ופרחים, לפגוע באלמוגים אל תביאו אתכם לאיחוד האמירויות: מוצרים עשויים שנהב וקרן קרנפים ציורים, פסלים מוצרים המיוצרים בקאטאר, צפון קוריאה, סומליה או איראן (עד לפני ההסכם אסור היה גם להביא יצור ישראלי) משחקים של הימורים חומרים אנטי -אסלאמיים. תיירים נדרשים גם להכריז על כל ספרי הנייר, כתבי העת, הצילומים והדיסקים שהם לוקחים אתם לחופשה .רשימה זו כוללת גם כסף בסכום של 100,000 AED ומתנות, שערכן עולה על 3,000 דירהם.

2,068 צפיות0 תגובות
bottom of page